در حال حاضر تنها ۳ ماشین از میان موارد موجود در این بازی نشان داده شده‌اند. این ماشین‌ها هم موارد زیر هستند:

  • McLaren F1
  • Lamborghini Aventador SVJ
  • Lamborghini Gallardo

بازی نید فور اسپید موبایل با استفاده از آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) ساخته خواهد شد. همینطور اینکه قرار است در نقشه تغییر یافته بازی نید فور اسپید: هیت (Need for Speed: Heat) قرار داشته باشد. شرکت تنسنت در حال کار روی یک عنوان دیگر الکترونیک آرتز (EA) برای موبایل نیز هست. بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) که در چند روز آینده نیز عرضه خواهد شد. در اصل شرکت ریسپاون (Respawn) با شرکت Lightspeed و Quantum که هر دو زیر نظر تنسنت هستند، همکاری خواهد کرد.

نکته جالب اینجاست که در حال حاضر ریسپاون استودیوی قالب در دنیای موبایل است. به دلیل اینکه نسخه موبایل کال آو دیوتی (Call of Duty Mobile) و نسخه موبایل اساسینز کرید (Assassin’s Creed) نیز توسط این شرکت ساخته خواهد شد.

شرکت الکترونیک آرتز در هفته گذشته تأیید کرد که عنوان بعدی در مجموعه نید فور اسپید در انتهای نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد. با اینحال همچنان اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده است. طبق شایعات اخیر، این بازی برای کنسول‌های نسل ۸ نیز عرضه خواهد شد که قابل تقدیر است.

دنیای گیمینگ موبایل به شدت در حال پیشرفت است. عناوین بزرگی مثل کال آو دیوتی و فورتنایت با ورود به بازار کامپیوتر باعث شدند تا رقابت در این زمینه بیشتر شود. با توجه به پیشرفتی که در سخت افزار موبایل‌ها شاهد بودیم، قطعاً از پس اجرای این عناوین برخواهند آمد. قطعاً نمی‌تواند این دستگاه‌ها را با کامپیوتر یا کنسول‌های بازی مقایسه کرد ولی نمی‌توان انکار کرد که در حال حاضر پرطرفدارترین پلتفرم گیمینگ، همین موبایل است.

منبع: VideoGamesChronicle.comصفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته گیم‌پلی نید فور اسپید موبایل جدید به بیرون درز کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala