call of duty mobile

کال آو دیوتی موبایل از زمانی که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده، در استراتژی اکتیویژن برای این مجموعه‌ی تیراندازی پرطرفدار جایگاه مهمی پیدا کرده و هیچ نشانه‌ای از کاهش روند رشد نشان نمی‌دهد. از طرفی با توجه به این آمار جدید، به نظر می‌رسد که این بازی به خوبی نسخه‌های اصلی این مجموعه روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عمل می‌کند. در گزارش سالانه‌ی اخیر اکتیویژن، این شرکت اعلام کرد:

ما به نشان دادن پتانسیل مجموعه‌های خود روی کنسول و رایانه‌های شخصی در تلفن همراه ادامه داده‌ایم. کال آو دیوتی موبایل پس از انتشار در چین، با بیش از یک میلیارد دلار هزینه‌ی صرف شده توسط بازیکنان در طول یک سال، رکورد جدیدی را تجربه کرده است. بیش از ۶۵۰ میلیون نفر بازی را در سراسر جهان دانلود کرده‌اند و تعداد افرادی که هر ماه کال آو دیوتی را روی تلفن همراه خود تجربه می‌کنند، تقریبا با کسانی که در سال ۲۰۲۱ این بازی روی کنسول و رایانه‌ی شخصی خود تجربه کرده‌اند، برابری می‌کند.

سپس این توسعه‌دهنده به گفت‌وگو در مورد بازی موبایلی وارزون که در آینده قرار است عرضه شود، پرداخت و افزود:

ما در حال ساختن یک تیم توسعه‌ی داخلی با استعداد و بزرگ هستیم که در حال کار روی نسخه‌ی موبایلی وارزون هستند و انتظار داریم که این بازی به ارتقای سطح کیفی و رشد مجموعه‌ی کال آو دیوتی کمک کند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به کال آو دیوتی موبایل، فصل جدید و چهارم بازی با عنوان Wild Dogs به تازگی در دسترس قرار گرفته است. این فصل شامل حالت جدیدی به نام Sandstrom می‌شود که تجربه‌ی بخش بتل رویال را بسیار متفاوت و جذاب‌تر از قبل کرده است. از طرفی علاوه‌بر حالت جدید Ground War، سلاح‌ها و اپراتورهای جدید، دو نقشه‌ی محبوب سری را هم به همراه خود در اختیار بازیکنان قرار داده است.

جالب است بدانید که چندی پیش مشخص شد که بیش از ۳ هزار کارمند اکتیویژن در حال حاضر تنها روی سری کال آو دیوتی کار می‌کنند. این بیش از ۳۰ درصد از کل نیروی کار اکتیویژن که تقریبا ۹۸۰۰ نفر است و نزدیک به نیمی از کل بازی‌سازان این کمپانی است. علاوه بر بازی موبایلی گفته شده، نسخه‌ی جدید مدرن وارفر به همراه دنباله‌ای بر بازی وارزون توسط اینفینیتی وارد در دست توسعه هستند. گفته شده که هر دو بازی قرار است روی یک موتور جدید ساخته شوند.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تعداد دانلود‌های کال آو دیوتی موبایل از ۶۵۰ میلیون گذشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala