من در حال حاضر روی بازی بعدی خود به عنوان کارگردان کار می‌کنم، بنابراین می‌خواهم از دادن توضیحات بیشتر در مورد این پروژه پرهیز کنم. در میان مدت تا دراز مدت، علاقه دارم که روی یک بازی فانتزی و انتزاعی‌تر از هر چیزی که از گذشته تاکنون ساخته‌ایم، کار کنم.

در مصاحبه‌ی جدیدی که به تازگی منتشر شده، رئیس استودیوی فرام‌سافتور و کارگردان بازی الدن رینگ یعنی هیدتاکا میازاکی، به طور رسمی تایید کرد که بازی‌های جدیدی در این استودیو در دست ساخت هستند.

سری Armored Core

به نظر می‌رسد که بازی جدید فرام‌سافتور، نسخه‌ی ششم Armored Core است.

گفتنی که آگوست سال گذشته، در شایعاتی ادعا شد که فرام‌‌سافتور در حال ساخت یک اثر سولزلایک به طور انحصاری برای پلی‌استیشن است اثری که که ظاهرا قرار بود شباهت‌هایی با سری دارک سولز داشته باشد. با این حال در اوایل سال جاری شاهد لو رفتن تصاویری از بازی Armored Core 6 بودیم و به نظر می‌رسد که این اثر قرار است پروژه‌ی جدید میازاکی و استودیوی او باشد.

بیشتر بخوانید: جزئیات و تصاویری از Armored Core 6 فاش شد؛ بازی بعدی فرام سافتور

در نهایت در مورد آینده‌ی استودیو، او تایید کرد که تیم سازنده به انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای بازی الدن رینگ ادامه خواهد داد. همچنین به نظر می‌رسد که بازی‌های دیگری نیز در دست ساخت هستند که میازاکی آن‌ها را کارگردانی نخواهد کرد. او در این باره افزود:

همانطور که قبلا هم اشاره کرده‌ام، علاوه بر اثری که در حال حاضر کارگردانی می‌کنم، چندین بازی دیگر توسط کارگردان‌هایی غیر از من در حال توسعه هستند، اما هنوز در مرحله‌ای نیستیم که بتوانم جزئیاتی را از آن‌ها به اشتراک بگذاریم. از این بابت پوزش می‌طلبم، اما لطفا کمی بیشتر به ما فرصت دهید.

جدیدترین بازی استودیوی فرام‌سافتور یعنی الدن رینگ، روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی بعدی فرام‌سافتور رو به اتمام است؛ میازاکی پروژه‌ی بعد را کارگردانی می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala