با توجه به اینکه نسخه‌ی اول سری A Plague Tale به طور شگفت‌‌انگیزی خوش درخشید، جای تعجب نیست که دنباله‌ی آن یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال برای بازیکنان بسیاری باشد. در خلاصه داستان بازی آمده که آمیسیا و هیوگو پس از فرار از سرزمین ویران شده‌ی خود، به مناطق جنوبی و شهرهای پرجنب و جوش آن سفر می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند تا در آن جا زندگی جدیدی را شروع کنند و نفرین هیوگو را کنترل کنند.

با این حال زمانی که قدرت هیوگو دوباره از کنترل خارج می‌شود، مرگ و ویرانی با سیلی از موش‌ها باز می‌گردد. این خواهر و برادر که بار دیگر مجبور به فرار می‌شوند، امید خود را در جزیره‌ای پیش‌گویی شده قرار می‌دهند که ممکن است راز نجات هیوگو را در خود داشته باشد. در این میان بازیکنان باید با انواع سلاح‌ها، ابزارها و قدرت‌های فراطبیعی بر دشمنان و چالش‌ها غلبه کرده و برای بقای خود بجنگند.

بازی A Plague Tale: Requiem

اعلام تاریخ انتشار بازی با تریلری از گیم‌پلی آن همراه است که بخش‌های زیادی از بازی را نمایش می‌دهد. این تریلر با یک سکانس تعقیب و گریز شروع می‌شود و در ادامه به بخش مخفی‌کاری پرتنش بازی می‌پردازد. این بخش که بسیاری از ابزارها و سلاح‌های بازی را در عمل به نمایش می‌گذارد، در نهایت با کنترل گروه عظیمی از موش‌ها توسط هیوگو برای از بین بردن تعدادی از دشمنان به پایان می‌رسد.

اگر به اندازه‌ی کافی هیجان زده هستید که برای نسخه‌ی کالکتور بازی پول بیشتری خرج کنید، خبر خوبی برای شما وجود دارد. ناشر بازی این نسخه را با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار شامل یک نسخه از بازی، یک مجسمه‌ی رزینی ۲۰ سانتی متری از آمیسیا و هیوگو، یک سنجاق سینه‌ی فلزی، سه لیتوگراف و یک صفحه‌ی گرامافون از موسیقی‌های بازی منتشر خواهد کرد.

بازی A Plague Tale: Requiem در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۶ مهر ۱۴۰۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در این میان نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز به صورت ابری در اختیار دارندگان این کنسول دستی قرار خواهد گرفت. بازی همچنین در روز عرضه روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که استودیوی سازنده تایید کرده است که با انویدیا برای پیاده‌سازی ری تریسینگ و فناوری DLSS در نسخه‌ی کامپیوتر بازی، همکاری کرده است.

در ادامه می‌توانید ۱۲ دقیقه گیم‌پلی جدید منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ عرضه‌ی A Plague Tale Requiem اعلام شد؛ گیم‌پلی جدید آن را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala