وقایع بازی زنوبلید کرونیکلز ۳ در دنیای Aonios می‌گذرد، جایی که دو ملت با نام‌های Keves و Agnus در جنگ بی‌وقفه‌ای به سر می‌برند. این جنگ‌ها توسط سربازانی انجام می‌شوند که از قبل به‌صورت مهندسی‌شده‌ برای این جنگ‌ها طراحی شده‌اند و طول عمر مصنوعی محدود ده‌ساله‌ای دارند. هر سال یک “ترم” نامیده می‌شود و تمام ده سال زندگی آن‌ها به طور کامل صرف مبارزه می‌شود.

۳ سرباز هرکدام از این ملت‌ها و در مجموع ۶ سرباز راهی مأموریت ویژه‌ای می‌شوند که اهداف مقامات سرزمین خود را دنبال می‌کند. آن‌ها در مسیر مأموریت‌ خود با یکدیگر روبرو می‌شوند و پس از یک رودررویی اسرارآمیز، گروه شش‌نفره در نهایت به عنوان فراری، توسط هر دو ملت شکار و تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

Xenoblade Chronicles 3

در این تریلر سرنخ‌هایی مربوط به داستان بازی زنوبلید کرونیکلز ۳ دیده می‌شود که به چیزهایی مثل دوره‌ی عمر کوتاه شخصیت‌ها و تمایل آن‌ها برای زندگی یا ترک این میراث برجای‌مانده می‌پردازد که مشخص است چنین چیزی در میانه‌ی یک جنگ بی‌وقفه امکان‌پذیر نیست یا حداقل بسیار دشوار است. با توجه به این تریلر مشخص شد که Mio به طور خاص به دهمین سال زندگی خود رسیده است و سه ماه دیگر تا پایان عمرش باقی‌مانده است. به نظر می‌رسد شخصیت دیگری مراسم و تشریفاتی را انجام می‌دهد تا بخشی از زمان باقی‌مانده خود را با Mio به اشتراک بگذارد، اگرچه Mio سعی می‌کند از پذیرفتن آن امتناع کند.

همچنین در تریلر جدید بازی زنوبلید کرونیکلز ۳ شاهد قهرمانان همراه و کمکی هم بودیم که می‌توانند در کنار ۶ قهرمان اصلی بازی به‌عنوان هفتمین عضو گروهتان به شما اضافه شوند. آشِرا، والدی، ریکو، مانانا، فیونا، الکساندریا و گری از شخصیت‌هایی بودند که در این تریلر نشان داده شدند. این دسته از قهرمانان همراه و کمکی می‌توانند کلاس‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فردی را در چارچوب کلاس‌های مشخص بازی زنوبلید کرونیکلز ۳ به تیم شما اضافه کنند. برای مثال، والدی یک پزشک جنگ است، در حالی که آشرا یک تبعیدی تنها و زئون یک فرمانده نگهبان است.

بازی زنوبلید کرونیکلز ۳ قرار است تقریباً یک ماه دیگر یعنی در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. دو بازی زنوبلید کرونیکلز و زنوبلید کرونیکلز ۲ هم در حال حاضر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس هستند و علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه‌ی این بازی‌ها بپردازند. با این وجود، Xenoblade Chronicles X همچنان فقط برای کنسول Wii U عرضه شده است.

می‌توانید در ادامه تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده است و برنامه‌ی کامل نینتندو دایرکت مختص آن را ببینید. تعدادی از اسکرین‌شات‌های جدید آن را هم در ادامه قرار داده‌ایم.

منبع: Siliconera، ویدیوی نینتندو دایرکت در یوتیوب

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تریلر جدید Xenoblade Chronicles 3 گیم‌پلی آن را معرفی می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala