Jane Foster Thor

مدت زیادی است که بازی اکشن و ماجراجویی اسکوئر انیکس یعنی انتقام جویان مارول (Marvel’s Avengers)، یک قهرمان قابل بازی جدید دریافت نکرده است. در واقع جدیدترین شخصیتی که به این بازی اضافه شده، مرد عنکبوتی است که در پایان سال گذشته به طور انحصاری برای دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن بازی در دسترس قرار گرفت. با این حال به نظر می‌رسد که این روند قرار است به پایان برسد چرا که به‌‌زودی شخصیت جین فاستر (Mighty Thor) به بازی اضافه خواهد شد.

همچنین فاستر به طور کامل صداگذاری می‌شود و مجموعه لوازم تزئینی و سفارشی خود را شامل شکلک‌ها، ضربات نهایی و لباس‌های متنوع دریافت خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی این شخصیت در دسترس نیست، اما استودیوی سازنده تریلری سینمایی و داستان محور را از او منتشر کرده که از ورود‌ش به بازی خبر می‌دهد.

Jane Foster Thor

گفتنی است که استودیوی کریستال داینامیکس و بخش عمده‌ای از استودیوهای غربی اسکوئر انیکس و آی‌پی‌های آن‌ها به کمپانی Embracer Group فروخته خواهند شد. در واقع قرار است که این قرارداد در اواخر سال جاری میلادی تکمیل شود. در این بین بازی انتقام‌جویان مارول و محافظان کهکشان اثر استودیوی ایدوس مونترال نیز احتمالا در این معامله قرار خواهند گرفت. البته این اتفاق ممکن است به تایید کمپانی دیزنی بستگی داشته باشد.

جین فاستر به عنوان بخشی از آپدیت رایگان ۲.۵، در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷ تیر ۱۴۰۱) به بازی اونجرز اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته جین فاستر فردا به بازی اونجرز می‌آید؛ تریلر او را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala