در این اثر رومیزی، بازیکنان بازیکنان وظیفه دارند تا داستان خود را در میان گروه‌های مختلف نایت سیتی روایت کنند. در توضیحات بازی آمده است:

این بازی که به لطف کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) توسعه یافته، یک تغییر جذاب در بازی نقش‌آفرینی اخیر استودیوی سی‌دی‌ پراجکت رد است که توسط همین استودیو و مایک پونداسمیث (Mike Pondsmith)، طراح آمریکایی مشهور بازی‌های رومیزی، طراحی و تولید شده است. Gangs of Night City توسط استودیوی CMON Games منتشر خواهد شد که در گذشته بازی‌هایی رومیزی را بر اساس گاد آو وار و بلادبورن عرضه کرده است.

Cyberpunk 2077: Gangs of Night City یک بازی چند نفره و رقابتی است که در آن ۱ تا ۴ بازیکن حضور دارند. در بازی نقش باندهای بی‌رحمی را بر عهده بگیرید که برای کنترل جهنم پر زرق و برقی به نام نایت سیتی، رقابت می‌کنند. با گروه‌های دیگر درگیر شوید زیرا باند شما به دنبال تسلط بر دنیای زیرزمینی و جنایتکاری است که بر خیابان‌ها حکمرانی می‌کند. فقط جسورترین‌ها در یادها باقی خواهند ماند و اعتبارتان راه شما را به سمت اوج هموار خواهد کرد.

cyberpunk board game

به نظر می‌رسد که زیبایی‌شناسی این بازی کاملا از منبع اقتباس خود یعنی سایپربانک ۲۰۷۷ الهام گرفته است. در این میان شاهد انبوهی از مینیاتورهای پلاستیکی رنگ‌ نشده هستیم که بر اساس شخصیت‌های درون بازی طراحی شده‌اند. در واقع بازیکنا‌ن می‌توانند انتظار داشته باشند که جکی ولز، جانی سیلورهند و جودی آلوارز را در میان شخصیت‌های دیگر ملاقات کنند. سفارش Cyberpunk 2077: Gangs of Night City از طریق کیک‌استارتر جوایز انحصاری مختلفی را برای شما به ارمغان می‌آورد که از بین آن‌ها می‌توان به مینیاتورهایی از شخصیت وی، اولین پارکر، سندرا دورست و غیره اشاره کرد.

گفتنی است که در زمان انتشار این مطلب، این پروژه بیش از سه برابر هدف خود یعنی ۱۰۰,۰۰۰ دلار، بودجه دریافت کرده است و کمتر از ۱۰ روز دیگر کمپین آن به اتمام خواهد رسید. در رابطه با زمان انتشار بازی، عرضه‌ی آن حداقل تا هشت ماه پس از پایان این کمپین آغاز نخواهد شد. از طرفی هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی با تاخیر عرضه نشود. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیویی که برای معرفی این برد گیم منتشر شده‌اند را مشاهده کنید.

منبع: IGN

 صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی رومیزی سایبرپانک ۲۰۷۷ معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala