Three Hopes که تنها روی نینتندو سوییچ عرضه شده، دومین نسخه از سری Fire Emblem Warriors محسوب می‌شود. این بازی در جهان نسخه‌ی Three Houses جریان دارد. اگرچه شخصیت‌ها و عناصر داستانی از بازی اصلی مجموعه گرفته شده‌اند، اما در یک برهه‌ی زمانی جایگزین اتفاق می‌افتد و شخصیت جدیدی به نام شز (Shez) را به‌ عنوان قهرمان معرفی می‌کند. Three Hopes در هفته‌ی اول خود توانست ۴۵.۳ درصد بیشتر از نسخه‌ی اول مجموعه فروش کند. بازی اول سری در اکتبر ۲۰۱۷ روی ۳DS و سوییچ منتشر شده بود. با این حال، این اثر نتوانست در حد و اندازه‌ی مجموعه‌ی Hyrule Warriors ظاهر شود. این بازی در اولین آخر هفته‌ی خود تقریبا ۱ درصد کمتر از Hyrule Warriors: Definitive Edition در سال ۲۰۱۸ روی سوییچ و ۷۶ درصد کمتر از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در سال ۲۰۲۰ فروخت.

fire emblem warriors

گفتنی است که Three Hopes تنها بازی جدید در جدول این هفته بود. صدرنشین هفته‌ی گذشته یعنی بازی نقش‌آفرینی هورایزن فوربیدن وست، در این هفته با افت فروش ۳۸ درصدی در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. این در حالی است که ماریو استرایکرز علی‌رغم افت فروش ۳۷ درصدی، برای دومین هفته در جایگاه سوم باقی ماند.

در رتبه‌های پایین‌تر جدول، سوپر ماریو پارتی پس از افزایش ۳۷ درصدی در هفته‌ای که گذشت، مجددا در جایگاه ۳۴ قرار دارد. از طرفی بازی Wreckfest اثر کمپانی THQ Nordic نیز پس از افزایش فروش ۴۸۶ درصدی به دلیل انتشار روی نینتندو سوییچ در ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد)، دوباره در رتبه‌ی ۳۵ قرار گرفت. Wreckfest یک بازی مسابقه‌ای با مکانیک‌های رانندگی پیچیده و ارتقای عمیق خودرو است که در کنار دربی‌های تخریب، مسابقات رسمی و سنتی‌تر را نیز به نمایش می‌گذارد.

در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر را در هفته‌ی منتهی به ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲ (۴ تیر ۱۴۰۱) مشاهده کنید.

نام بازی جایگاه فعلی جایگاه قبلی
Fire Emblem Warriors: Three Hopes ۱
هورایزن فوربیدن وست ۲ ۱
Mario Strikers: Battle League Football ۳ ۳
ماریو کارت ۸ دلوکس ۴ ۵
Lego Star Wars: The Skywalker Saga ۵ ۲
Nintendo Switch Sports ۶ ۴
Pokémon Legends: Arceus ۷ ۶
ماینکرفت (نسخه‌ی سوییچ) ۸ ۸
Animal Crossing: New Horizons ۹ ۱۲
Grand Theft Auto 5 ۱۰ ۱۳

منبع: gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته صدرنشینی Fire Emblem جدید در هفته‌ی نخست؛ جدول فروش هفتگی بازی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala