سازنده برنامه استپل تنها یک نفر است. او در پست معرفی خود در ردیت (Reddit) نمونه‌هایی از عناوینی مثل سایبرپانک، جی‌تی‌ای وی (GTA V) و هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) نشان داد. کارکرد این برنامه بسیار جالب است. در اصل شما نیاز به کنترلر دارید تا بتوانید جهت حرکت کاراکتر خود را کنترل کنید. با اینحال گوشی موبایل خود را در جیب گذاشته و در جای خود شروع به راه رفتن کنید.

این برنامه در ابتدا برای ورزش در خانه ساخته شده بود. با اینحال زمانی که ایده آن به عنوان یک کنترلر حرکتی مطرح شد، از آن استقبال زیادی شد. البته این موضوع چندان هم بد نیست. حال گیمرها نیز مجبور خواهند شد تا از جای خود برخاسته و شروع به حرکت کنند. این تکنولوژی به شدت یادآور کینکت (Kinect) مایکروسافت است.

walking app

کاربرد این برنامه در عناوین نقش آفرینی یا ورزشی کمتر مشاهده می‌شود. به دلیل اینکه حرکت کاراکتر در این عناوین بسیار پیچیده بوده و به همین دلیل نمی‌توان استفاده چندانی از این برنامه کرد. جایی که استپل می‌درخشد، عناوین داستانی است. برای مثال تجربه بازی Quarry با استفاده از این برنامه بسیار جالب خواهد بود.

در اصل برنامه استپل یک حرکت دیگر برای افزایش درگیر شدن بازیکنان با بازی است. در حال حاضر شرکت‌ها تلاش زیادی برای افزایش این مورد می‌کنند. نکته جالب اینجاست که اگر از این برنامه در دستگاه واقعیت مجازی نیز استفاده شود، تجربه این عناوین چندان برابر لذت‌بخش‌تر خواهد شد. حال باید دید که چه استقبالی از استپل خواهد شد.

منبع: VG247.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته با این اپلیکیشن، قدم‌های خود در دنیای واقعی را وارد بازی کنید! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala