چندی پیش ما شاهد به روزرسانی‌های متعددی برای این بازی بودیم. دلیل اصلی آن هم بهبود عملکردی شوالیه‌های گاتهام بود. حال نوبت به متنوع کردن بازی رسیده است. شرکت سازنده این بازی شعبه مونترال شرکت برادران وارنر (WB Montreal) است. حال این شرکت اعلام کرده که دو حالت جدید برای بخش کوآپ به بازی اضافه کرده است.

بازی شوالیه‌های گاتهام

هر دو حالت باعث خواهند شد تا تجربه بخش کوآپ بازی متنوع‌تر شود. با توجه به اینکه این بازی دارای کرکترهای مختلف است، تجربه چند نفره آن نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. توضیحات هر دو بخش به شکل زیر است:

  • حمله قهرمانانه (Heroic Assault): بازیکنان در این حالت می‌توانند تیم‌های ۴ نفره تشکیل داده و وارد اعماق گاتهام بشوند. سپس باید چالش‌های مختلف را به اتمام رسانده و ۳۰ طبقه را یک به یک طی کنند. در تریلر این حالت نشان داده شده که ما شاهد یک شخصیت منفی جدید در این بازی هستیم. فردی که مسئول تمام این مشکلات در بخش حمله قهرمانانه است. نام این کرکتر جدید استارو (Starro) است. او یک موجود فضایی بوده و توانایی کنترل موجود دیگری به نام Man Bat را دارد. این دو با کمک هم در حال تخریب گاتهام هستند.
  • مرحله نهایی (Showdown): این بخش به صورت دو نفره است. بازیکنان با فرم قوی‌تر شده دشمنان اصلی بازی روبرو شده و باید با آن‌ها مبارزه کنند. شکست دادن هر کدام پاداش بسیار بزرگی خواهد داشت. این بخش از بازی نسبت به تمامی شوالیه‌های گاتهام دشمنان سخت‌تری دارد. از این رو پاداش بهتری هم خواهد داشت.

این دو بخش به صورت یک به روزرسانی رایگان برای شوالیه‌های گاتهام عرضه خواهند شد. بازیکنان با رسیدن به بخش Case File 05 می‌توانند به قسمت حمله قهرمانانه دسترسی داشته باشند. از طرفی مرحله نهایی نیز برای بازیکنان زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت که تمامی غولآخرها (Boss) را شکست داده باشند.

هر دو قسمت جدید اضافه شده به بازی شوالیه‌های گاتهام به نظر بسیار جذاب می‌رسند. شرکت سازنده دید که نمی‌تواند از لحاظ محتوای اصلی توجه طرفداران را جلب کند حال به فکر نوآوری در بازی افتاده است. در حال حاضر بازی شوالیه‌های گاتهام برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر در دسترس است. این بازی برای کنسول‌های نسل ۸ عرضه نخواهد شد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آپدیت جدید شوالیه‌های گاتهام دو حالت کوآپ جدید به بازی اضافه می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala