زک اسنایدر در صحبت‌های جدید خود به دنباله فیلم زامبی‌محور و آخرالزمانی Army of the Dead اشاره کرده است.

صحبت‌های زک اسنایدر حول محور دنباله فیلم Army of the Dead

ایلیا عسگری
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

زک اسنایدر در صحبت‌های جدید خود به دنباله فیلم زامبی‌محور و آخرالزمانی Army of the Dead اشاره کرده است.

پس از جدایی زک اسنایدر از دنیای سینمایی دی‌سی، شاهد همکاری او با کمپانی نتفلیکس برای ساخت فیلمی زامبی‌محور و آخرالزمانی به نام Army of the Dead (ارتش مردگان) در سال ۲۰۲۱ بودیم. اثری اکشن، ترسناک و سرقت‌محور که از سکانس‌هایی دیوانه‌وار بهره می‌برد و موفق شد تا با استقبال خوبی از سمت بینندگان مواجه شود. موضوعی که کمپانی نتفلیکس را ترغیب نموده تا دنیای سینمایی اختصاصی این فرنچایز را ترتیب دهد.

با وجود آن که زک اسنایدر در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که به زودی شاهد ساخته شدن یک دنباله برای ارتش مردگان خواهیم بود اما از زمان تاکنون هیچ اطلاعاتی حول محور این دنباله منتشر نشده است.

حال این کارگردان صاحب سبک ۵۷ ساله فاش کرده که برنامه کاری شلوغ وی باعث شده تا ساخت دنباله فیلم زامبی‌محور او با تاخیر مواجه شود. با توجه به این که او مشغول تهیه فیلم Rebel Moon (ماه سرکش) برای کمپانی نتفلیکس می‌باشد، ساخت یک اثر پرهزینه و بزرگ دیگر قطعاً نیازمند صرف زمان و انرژی بسیاری خواهد بود.

دنیای سینمایی مردگان همچنان به کار خود ادامه داده و آینده روشنی خواهد داشت. ایده این فرنچایز همچنان در ذهن من وجود داشته و می‌دانم که می‌خواهم با آن چه کار کنم. با این حال فعلاً مشغول تهیه فیلم Rebel Moon و خلق دنیای سینمایی مختص به آن هستیم که زمان و انرژی تیم را کاملاً به خود اختصاص داده است. فیلمی علمی تخیلی و فضایی در این سطح از تولید قطعاً من و باقی تیم تولید را تمام و کمال به خود مشغول کرده و فعلاً نمی‌توانیم بر روی پروژه دیگری تمرکز داشته باشیم.

فیلم Rebel Moon که از ستارگانی همچون صوفیا بوتله، چارلی هونام، ری فیشر و جایمن هانسو بهره می‌برد، روایت‌گر یک مستعمره فضایی می‌باشد که توسط حکومتی ظالم به رهبری بالیساریوس مورد تهدید قرار می‌گیرد. به همین علت آن‌ها دختری را به نمایندگی از خود به سراسر کهکشان فرستاده تا به دنبال جنجگویای زبده و ماهر گشته و این مستعمره را برای رویارویی با ارتش بالیساریوس یاری نمایند.

فیلم Rebel Moon یکی از پروژه‌های گران‌قیمت و مورد انتظار سرویس نتفلیکس می‌باشد که هنوز هیچ تاریخ پخشی برای آن در نظر گرفته نشده است. باید صبر کرد و دید که ساخته جدید زک اسنایدر با چه واکنش‌هایی از سوی مخاطبین مواجه می‌شود.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Army of the Dead, Zack Snyder, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa