به تازگی تریلری برای فیلم Renfield منتشر شده که آخرین تریلر کامل از این فیلم تازه نیکلاس کیج به شمار می‌رود. فیلم رنفیلد (Renfield) اثری کمدی و ترسناک به شمار می‌رود که به تازگی تریلری جدید برای آن منتشر شده است و این تریلر جدید نیز آخرین تریلر کامل برای این فیلم با بازی نیکلاس […]

تریلر نهایی فیلم Renfield با بازی نیکلاس کیج

علی محمدپناه
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
فیلم رنفیلد (Renfield)

به تازگی تریلری برای فیلم Renfield منتشر شده که آخرین تریلر کامل از این فیلم تازه نیکلاس کیج به شمار می‌رود.

فیلم رنفیلد (Renfield) اثری کمدی و ترسناک به شمار می‌رود که به تازگی تریلری جدید برای آن منتشر شده است و این تریلر جدید نیز آخرین تریلر کامل برای این فیلم با بازی نیکلاس کیج و نیکلاس هولت در نقش اصلی محسوب می‌شود.

این تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «رنفیلد» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، نیم نگاهی از این فیلم دراکولایی را برای بیننده‌ها به نمایش در می‌آورد و شخصیت‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارد.

در فیلم «رنفیلد»، نیکلاس کیج نقش دراکولا را ایفا می‌کند و نیکلاس هولت نیز نقش دستیار وی به نام رنفیلد را به تصویر می‌کشد. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز می‌توان به آکوافینا، شهره آغداشلو، بن شوارتز، آدرین مارتینز و بس روس اشاره کرد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

سکان کارگردانی فیلم «رنفیلد» را کریس مک‌کی در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز رایان ریدلی بر اساس داستانی ارائه شده توسط رابرت کرکمن قلم زده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: comingsoon

اخبار سینما ، تریلر فیلم ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، فیلم و سریال
Renfield, فیلم رنفیلد, نیکلاس کیج, نیکلاس هولت

منبع متن: gamefa