به تازگی تصاویری برای انیمیشن Super Mario Bros. Movie منتشر شده که ماجراجویی‌های مهیج ماریو را نشان می‌دهند. انیمیشن برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros. Movie) جدیدترین اقتباس بر اساس بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که زمان زیادی تا اکران آن روی پرده سینماها باقی نمانده و حالا تصاویری تازه از آن منتشر شده است. […]

تصاویر تازه انیمیشن Super Mario Bros. Movie

علی محمدپناه
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
انیمیشن Super Mario Bros. Movie

به تازگی تصاویری برای انیمیشن Super Mario Bros. Movie منتشر شده که ماجراجویی‌های مهیج ماریو را نشان می‌دهند.

انیمیشن برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros. Movie) جدیدترین اقتباس بر اساس بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که زمان زیادی تا اکران آن روی پرده سینماها باقی نمانده و حالا تصاویری تازه از آن منتشر شده است.

این انیمیشن تازه بر اساس بازی‌های «سوپر ماریو» محصولی مشترک از کمپانی یونیورسال و استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن به شمار می‌رود و این تصاویر تازه منتشر شده برای آن که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، ماجراجویی‌های مهیج و جذاب ماریو در قلمروی ماشروم را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارند. هفت تصویر تازه از انیمیشن «برادران سوپر ماریو» در صفحه این اثر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نسبت به تصاویر قبلی متفاوت و جالب‌توجه هستند.

در انیمیشن «برادران سوپر ماریو»، کریس پرت صداپیشگی شخصیت اصلی داستان یعنی ماریو را در دست دارد و در کنار او نیز آنا تیلور جوی نقش پرنسس پیچ را صداپیشگی می‌کند. کیگان مایکل کی در نقش تود، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش بائوزر و ست روگن در نقش دانکی کونگ نیز از جمله دیگر صداپیشه‌های حاضر در این اثر به شمار می‌روند.

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود و با توجه به تریلرها و تصاویر منتشر شده برای آن تا به امروز، مطمئنا بیننده‌ها می‌توانند انتظار اثری مهیج و جذاب را داشته باشند.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، تصاویر فیلم و سریال ، فیلم و سریال
Super Mario Bros. Movie, انیمیشن برادران سوپر ماریو, سوپر ماریو

منبع متن: gamefa