استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games) تریلری جدید از گیمپلی بازی Remnant 2 منتشر کرده است که به یکی از باس‌فایت‌های بازی با نام Mother Mind می‌پردازد. کلاس Gunslinger پیش‌تر معرفی شده بود که حملات نزدیک‌برد و میان‌برد داشت. Mother Mind اما، هیولایی به کل متفاوت است. او با استفاده از پیچک‌هایش زمینی که دشمنانش روی […]

تریلر جدید Remnant 2 باس‌فایت Mother Mind را معرفی می‌کند

امیرعلی قربان‌پور
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games) تریلری جدید از گیمپلی بازی Remnant 2 منتشر کرده است که به یکی از باس‌فایت‌های بازی با نام Mother Mind می‌پردازد.

کلاس Gunslinger پیش‌تر معرفی شده بود که حملات نزدیک‌برد و میان‌برد داشت. Mother Mind اما، هیولایی به کل متفاوت است. او با استفاده از پیچک‌هایش زمینی که دشمنانش روی آن ایستاده‌اند را در هم می‌کوبد و آن‌ها را ملزم به تغییر مکان می‌کند.

این هیولا همچنین چیزهایی را به اطراف پرتاب می‌کند که در ادامه به مایعی خورنده تبدیل می‌شوند و دشمنانی کوچک‌جثه را به درگیری می‌کشاند. حمله‌ی چرخی این باس‌فایت نیز بسیار تخریب‌کننده است و محیطی گسترده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از سوی دیگر، تیرهای آتش‌زا به بازی بازگشته‌اند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها با دشمنان خود مبارزه کنند.

تریلر منتشرشده در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

بازی Remnant 2 تابستان سال جاری برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی ، تریلر، ویدیو و موسیقی
Gunfire Games, Remnant 2

منبع متن: gamefa