تریلر نیمه‌ی دوم فصل پایانی سریال Titans، نبرد تیتان‌ها را با Mother Mayhem و سباستین به تصویر می‌کشد. خطر اسپویل در نیمه‌ی دوم فصل چهارم، تیتان‌ها به جز Gar به معبد تریگان باز می‌گردند؛ جایی که قبلاً در همان مکان ناپدید شده بودند. آن‌ها بلافاصله در می‌یابند که سباستین که حالا رسماً به Brother Blood […]

تریلر نیمه‌ی دوم فصل چهارم سریال Titans منتشر شد

علی جلیلی
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
titans tv series

تریلر نیمه‌ی دوم فصل پایانی سریال Titans، نبرد تیتان‌ها را با Mother Mayhem و سباستین به تصویر می‌کشد.

خطر اسپویل

در نیمه‌ی دوم فصل چهارم، تیتان‌ها به جز Gar به معبد تریگان باز می‌گردند؛ جایی که قبلاً در همان مکان ناپدید شده بودند. آن‌ها بلافاصله در می‌یابند که سباستین که حالا رسماً به Brother Blood تبدیل شده و Mother Mayhem از آنجا رفته‌اند. آن‌ها باید سباستین را پیش از اینکه او تریگان را احضار کند پیدا کنند و جلوی او را بگیرند. جستجوهای آن‌ها، تیتان‌ها را به شهری مرموز می‌رساند که مردمانش رازی مهم را از آن‌ها پنهان می‌کنند.

همچنین آن‌ها در میانه‌ی راهشان به آیینی بر می‌خورند که شاید تنها راه ممکن برای نجات جهان باشد؛ اما لازمه‌ی این کار قربانی شدن کوری است و در این ماجرا، احساسات دیک برای کوری همه‌چیز را پیچیده‌تر از قبل می‌کند.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از نیمه‌ی دوم فصل چهارم سریال Titan را در زیر تماشا کنید.

لینک به یوتیوب

سریال Titans که توسط آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی خلق شده است؛ روایتگر گروهی از ابرقهرمانان نوجوان دنیای DC است که در مسیر تکامل و یافتن مسیر زندگی خود با چالش‌ها و تهدیدهای مختلفی روبرو می‌شوند. از بازیگران این سریال می‌توان به برنتون توایتز در نقش نایت‌وینگ، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگن کرافت در نقش ریون اشاره کرد.

نیمه‌ی دوم فصل پایانی سریال Titans در ۱۳ آوریل ۲۰۲۳ (۲۴ فروردین ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

اخبار سینما ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، فیلم و سریال
DC, HBO Max, Titans

منبع متن: gamefa