کیانو ریوز اعلام کرد که احتمال بازگشت او به فیلم «Speed 3» وجود دارد ولی تنها به یک شرط حاضر به حضور دوباره در این فرنچایز خواهد بود. یکی از اولین نقش‌های کیانو ریوز در دنیای فیلم‌‌های اکشن با بازی در فیلم «Speed» سال ۱۹۹۴ رقم خورد. در این فیلم ریوز یک افسر پلیس شهر […]

کیانو ریوز تنها به یک شرط به Speed 3 باز می‌گردد

لاوین شریفی
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

کیانو ریوز اعلام کرد که احتمال بازگشت او به فیلم «Speed 3» وجود دارد ولی تنها به یک شرط حاضر به حضور دوباره در این فرنچایز خواهد بود.

یکی از اولین نقش‌های کیانو ریوز در دنیای فیلم‌‌های اکشن با بازی در فیلم «Speed» سال ۱۹۹۴ رقم خورد. در این فیلم ریوز یک افسر پلیس شهر لس آنجلس اس که باید مسافران اتوبوسی که یک بمب در آن کار گذاشته شده است را از مرگ حتمی نجات دهد. بعد از موفقیت این فیلم، ریوز در قسمت دوم، «Speed 2: Cruise Control» در کنار ساندرا بولاک حضور پیدا نکرد. این فیلم یکی از بدترین سیکوئل‌های تاریخ تلقی می‌شود.

در یکی از مصاحبه‌های اخیر ریوز برای فیلم «John Wick 4»، از او پرسیده شد که آیا تمایل حضور در فیلم مورد انتظار «Speed 3» را دارد یا خیر. او سریعا جواب داد که “بله، صد درصد” ولی برای حضور در این فیلم یک شرط عنوان کرد، “یک داستان عالی و یک فیلم‌نامه عالی”.

شخصیت وی در فیلم «Speed»، تا حد زیادی توسط ریوز شکل گرفته بود. او اولین نسخه نوشته شده از این شخصیت را زیاد نپسندیده بود درنتیجه کارگردان فیلم را متقاعد کرد تا او را تغییر دهد. ریوز حاضر به حضور در قسمت دوم فیلم نشد زیرا فیلم‌نامه این فیلم شدیدا ضعیف بوده و به همین دلیل این بازیگر برای حضور دوباره در فرنچایز شروط خاص خود را بنا نهاده است.

کارگردان دو فیلم «Speed»، بارها راجع به احتمال ساخت قسمت سوم این فیلم صحبت کرده است. در حالی که بولاک فقط درباره حضور در این فیلم شوخی کرده است، ریوز به جدیت اعلام کرده که داستان این فیلم قوی باشد او در آن حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: اسکرین رنت

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Keanu reeves, Sandra Bullock, Speed

منبع متن: gamefa