به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، علیرغم قرار نیست با دوستان خود در Mordor در بازی Middle-Earth: Shadow of War به گشت و گذار بپردازید اما بنظر می‌آید که یک ویژگی چندنفره در بازی وجود خواهد داشت. 

شما قادر خواهید بود که به پایگاه‌های دیگر بازیکنان حمله کنید و همچنین از پایگاه خود در برابر چنین حمله‌هایی دفاع کنید.

به گزارش Eurogamer، این مد Social Conquest نام دارد و چیزی مانند مراحل FOB در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain خواهد بود. بعد از شکست دادن تمامی Orc‌ها در آن پایگا شما می‌توانید کنترل آن‌را بدست بگیرید و آن‌را شخصی‌سازی و ارتقا کنید تا حمله‌ی دیگران سخت‌تر شود.

در حقیقت شما پایگاه دلخواهی که شخصی‌سازی کردید را برروی شبکه‌ی آنلاین به اشتراک می‌گذارید و این به دیگران اجازه‌ی حمله را می‌دهد. این مد دو حالت دارد: Friendly Conquest که به حمله‌کننده اجازه می‌دهد بعد از نبرد تمامی دنبال‌کنندگان خود را حفظ کند و مد Ranked Conquest که به شما اجازه می‌دهد که با هر حمله‌ی موفقیت آمیز در جدول صعود کنید اما خطر از دست دادن دنبال‌کنندگان شما نیز وجود دارد.

اگر بازیکنی در هر حمله برنده شود به آن‌ها Loot Chest و Spoils of War اهدا خواهد شد که با ‌آن‌ها می‌توان جعبه‌‌هایی حاوی دنبال‌کنندگان و دیگر آیتم‌ها میباشد. هنوز مشخص نیست که سرنوشت بازنده چیست.

منبع متن: pardisgame