به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش استدیو KOEI Tecmo تریلر جدیدی از بخش گیم‌پلی عنوان در دست ساختشان یعنی Dynasty Warriors 9 منتشر کردند. این تریلر که 8 دقیقه طول دارد، گیم‌پلی کاملا جدیدی از این سری بازی را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو به شما نشان خواهد داد که در این عنوان علاوه بر شرکت در جنگ‌های بزرگ ، امکان گشت‌و گذار در دنیای بازی را نیز دارید چرا که این عنوان یه بازی جهان باز (Open World) می‌باشد.

عنوان Dynasty Warrior 9 قرار است تاثیرگذاریترین بازی از این سری بازی تا به‌اکنون باشد. حرکات و تکنیک‌های کلاسیک این سری بازی، اکنون با حرکات جدیدی که "یک در برابر هزار" نامیده می‌شود، همراه شده است. قابلیت‌های زیادی در اختیار بازیکن قرار گرفته است تا با استفاده از آنها در دنیای جهان باز این عنوان به انجام مراحل بپردازد.

داستان این بازی در کشور چین و در زمان حکومت فئودالی (ارباب رعیتی) روایت می‌شود. این بازی سردارانی را به نمایش می‌گذارد که به‌دنبال فتح مناطق دیگر هستند. در این زمان قدرت خاندان هان (Han) رو به افول است و سرزمین چین در حال تبدیل به سه قلمرو متفاوت است.طراحی نقشه این بازی از نو انجام شده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به ‌سرزمین‌های مختلف سفر کنند. این سرزمین‌ها از صحراهای پهناور تا قله‌های پوشیده از برف را شامل می‌شود که با چرخه شب و روز و تغییر آب‌وهوا همراه شده‌اند. کشف و جستجوی این سرزمین‌ها در هنگام جنگ به شما در طرح استراتژی کمک زیادی خواهد کرد چرا که با استفاده از مخفی‌گاه‌ها و موارد این چنینی موجود در بازی می‌توان بر دشمن غلبه کرد.

این عنوان طبق برنامه قرار بود به‌صورت انحصاری تنها برای پلتفرم PS4 منتشر شود ولی چند روز قبل خبری مبنی بر آماده‌سازی این عنوان برای دو پلتفرم شرکت مایکروسافت یعنی PC و Xbox One منتشر شد. تاریخ عرضه این بازی مشخص نیست تنها تاریخ اعلام شده سال 2018 است.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قصد تجربه این عنوان را در آینده دارید یا به فکر تجربه عنوان دیگری در همین سبک هستید؟

منبع متن: pardisgame