Project Cars 2 بر روی Xbox One X گرافیک بسیار بهتری را نسبت به PS4 Pro ارائه خواهد داد

عنوان اتومبیل‌رانی آینده استودیو Slightly Mad یعنی Project Cars 2 قرار است با پشتیبانی از Xbox One X و PlayStation 4 Pro عرضه شود و با توجه به گفته کارگردان بازی، به نظر می‌رسد که این عنوان بر روی کنسول آینده مایکروسافت بسیار جذاب‌تر به نظر خواهد رسید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، کارگردان Project Cars 2 آقای استفان ویلیون به‌تازگی در مصاحبه با وبسایت Trusted Reviews تایید کرده است که بازی بر روی Xbox One X کیفیت بهتری را نسبت به PlayStation 4 Pro ارائه خواهد داد. با این حال، کیفیت نسخه کنسولی همچنان با نسخه PC اجرا شده بر روی بالاترین حد تنظیمات گرافیکی فاصله زیادی خواهد داشت.

توضیحات استفان ویلیون در این رابطه: "بدیهی است که [بر روی کنسول‌ها] ما نمی‌توانیم همه آپشن‌های گرافیکی را بر روی بالاترین حد ممکن قرار دهیم، و دلیل آن هم این است که بر روی PC شما می‌توانید بازی را بر روی سه مانیتور 4K اجرا کرده و به تجربه آن با بیشترین جزئیات گرافیکی ممکن بپردازید و این در نسل [حاضر] کنسول‌ها واقعا ممکن نیست. Xbox One X از سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و ما بسیار برای این کنسول هیجان‌زده هستیم و از بالاترین حد توان پردازشی آن استفاده خواهیم کرد، بنابراین زمانی که بازی را بر روی این کنسول اجرا کنید، بی‌شک جذاب‌تر از هر نسخه دیگری به نظر خواهد رسید مگر آنکه یک PC قدرتمند باشد. کیفیت بازی بر روی این کنسول فوق‌العاده به نظر می‌رسد."

Project Cars 2 در تاریخ 22 سپتامبر (برابر با جمعه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۶) بر روی سه پلتفرم PC ،PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame