اگر یادتان باشد در ماه مارچ بود که یک سازمان رده بندی سنی آلمانی به طرز ناگهانی و غیر منتظره ای نام ReCore Definitive Edition را بر سر زبان ها انداخت. چیزی نگذشت که این نام لو رفته به سرعت از روی سایت مربوطه حذف شد و دیگر خبری از آن به گوشمان نرسید. این در […]

ReCore Definitive Edition به وسیله PEGI لیست شد

اگر یادتان باشد در ماه مارچ بود که یک سازمان رده بندی سنی آلمانی به طرز ناگهانی و غیر منتظره ای نام ReCore Definitive Edition را بر سر زبان ها انداخت. چیزی نگذشت که این نام لو رفته به سرعت از روی سایت مربوطه حذف شد و دیگر خبری از آن به گوشمان نرسید. این در حالی بود که بازی‌بازان و رسانه ها نیز خیلی روی این موضوع تمرکز نکردند و برای فهمیدن قضیه، تلاش خاصی نکردند. چطور می‌توان تصور کرد یک عنوانی که هیچ محتوای الحاقی و اضافه‌ای پس از انتشار خود دریافت نکرده و حتی خود بازی با استقبال آن چنان خوبی مواجه نشده است، نسخه کامل داشته باشد و چنین چیزی لو برود؟

عنوان ReCore در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ توسط شرکت مایکروسافت برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه شد. این بازی اکشن ماجرایی که به وسیله استودیو‌های Comcept ،Armature و با کمک بزرگ استودیوی Asobo (استودیوی Armature توسط کیجی اینافونه، سازنده افسانه‌ای اداره می‌شود) توسعه یافته است، در هنگام عرضه به عنوان یک بازی انحصاری نتوانست انتظارات را به طور کامل برآورده کند و با این که سرگرم کننده و خوب تلقی می‌شد، اما خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد. در بازی ReCore شما در نقش Joule Adams بازی می‌کنید؛ شخصی که به عنوان یکی از آخرین انسان های موجود در سیاره، به جمع کردن ربات ها می‌پردازد و با کمک آن ها، با ربات های دشمن مبارزه می‌کند. شناخت و برقرار رابطه با ربات های گوناگون همراهتان و همچنین استفاده درست از توانایی های منحصر به فرد آن ها، بزرگترین نقطه قوت بازی ReCore به حساب می‌آید و تا انتهای بازی به سفر خود ادامه خواهید داد و راز رمز های سرزمین های فراموش شده را پیدا می‌کنید.

اتفاقی که ماه مارچ رخ داد و در بالا به آن اشاره شد، به تازگی باز هم رخ داده است. به تازگی سازمان رده بندی PEGI (سازمان اطلاعات بازی اروپا) باز هم نام ReCore Definitive Edition را زنده کرده و آن را برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی لیست کرده است.

پس از عرضه بازی ReCore، گفته شده بود که محتواهای جدیدی برای بازی ساخته و عرضه خواهد شد و می‌توانیم انتظار آن ها را تا اوایل سال ۲۰۱۷ داشته باشیم اما از اوایل ۲۰۱۷ عبور کردیم و هیچ خبری از محتوای اضافی و دانلودی برای بازی ReCore نشد (به همین دلیل است که تصور نسخه کامل بازی سخت است). با این حال، این احتمال وجود دارد که محتوای جدید، درون بسته بازی باشد و برای اولین بار آن ها را در بسته ReCore Definitive Edition ببینیم. با توجه به وضعیت انتشار و بازخورد های پس از انتشار، شاید یک عرضه دوباره برای ReCore لازم باشد اما نام definitive edition که به میان می‌آید، تصور کمی سخت می‌شود.

با توجه به رده بندی سازمان معتبری مانند PEGI، باید ReCore Definitive Edition را جدی بگیریم و منتظر آن باشیم. نظر شما در رابطه با بازی ReCore و عرضه نسخه کامل آن چیست؟

منبع متن: gamefa