طرفداران سری Pokemon مدت زمان زیادی در انتظار این بازی بوده‌اند و با عرضه بازی جدید نقش‌آفرینی آن برای نینتندو سوییچ، انتظار بیست ساله آن‌ها نیز به پایان خواهد رسید. با توجه به این انتظار بیست ساله برای عرضه این بازی بر روی کنسول‌های قابل حمل، طبیعتا انتظارات نیز از این بازی بالا می‌رود. سوال مهمی […]

کارگردان بازی پوکمون نینتندو سوییچ: امیدوارم سطح انتظار مردم از این بازی بالا نباشد

طرفداران سری Pokemon مدت زمان زیادی در انتظار این بازی بوده‌اند و با عرضه بازی جدید نقش‌آفرینی آن برای نینتندو سوییچ، انتظار بیست ساله آن‌ها نیز به پایان خواهد رسید. با توجه به این انتظار بیست ساله برای عرضه این بازی بر روی کنسول‌های قابل حمل، طبیعتا انتظارات نیز از این بازی بالا می‌رود. سوال مهمی که در ذهن طرفداران این بازی پشکل می‌گیرد این است که آیا گیم فریک و نینتندو می‌توانند از موانع و محدودیت‌های همیشگی بازی‌های Pokemon بر روی کنسول‌های قابل حمل عبور کنند؟

با توجه به جدیدترین مصاحبه یونیچی ماسودا با Game Informer به نظر می‌رسد که طرفداران نباید چنین انتظاری داشته باشند:

چیزی که ذهن من را مشغول می‌کند این است که بازیکنان به چه نحوی از سوییچ استفاده می‌کنند. آیا آن‌ها در خانه بازی می‌کنند؟ آیا در بیرون از خانه بازی می‌کنند؟  فکر می‌کنم پاسخ این سوال‌ها تا بخش زیادی به کشور و منطقه‌ای مرتبط می‌شود که بازیکنان در آن زندگی می‌کنند. همانطور که قبلا نیز گفته بودم، تمرکز ما بر روی ساخت بازی‌ها با توجه به سبک بازی بازیکنان است. ما می‌خواهیم آن‌ها به بهترین شکل از بازی لذت ببرند.

ماسودا در ادامه درباره فشار زیاد طرفداران بر روی گیم فریک گفت:

استقبال و هیجان طرفداران واقعا اتفاق خوبی است اما در عین حال فشار زیادی بر ما وارد می‌کند و ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا بهترین بازی ممکن را خلق کنیم. ساختن این بازی بسیار دشوار است و به همین دلیل من امیدوارم که مردم انتظارات بالایی از ما نداشته باشند. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

این که مخاطبین حرف‌های ماسودا تمام طرفداران سری پوکمون بوده‌اند یا فقط گروه‌های مختلف معلوم نیست اما به نظر می‌رسد که طرفداران نینتندو نباید انتظار یک Breath of the Wild دیگر را داشته باشند.

هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی نقش آفرینی Pokemon مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که این بازی در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

منبع متن: gamefa