صحبتهای کارگردان بازی در مورد تاثیر یک سال وقفه پیش آمده در روند انتشار سری Assassin’s Creed… همانطور که مستحضر هستید شرکت یوبیسافت در سال گذشته برای اولینبار هیچ نسخهای از سری Assassin’s Creed را به بازار عرضه نکرد. همین موضوع باعث شد تا زمان بیشتری در اختیار سازندگان Assassin’s Creed: Origins قرار گیرد، و قرار است […]
صحبتهای کارگردان بازی در مورد تاثیر یک سال وقفه پیش آمده در روند انتشار سری Assassin’s Creed…
همانطور که مستحضر هستید شرکت یوبیسافت در سال گذشته برای اولینبار هیچ نسخهای از سری Assassin’s Creed را به بازار عرضه نکرد. همین موضوع باعث شد تا زمان بیشتری در اختیار سازندگان Assassin’s Creed: Origins قرار گیرد، و قرار است طرفداران در این نسخه با وسعت بیسابقهای روبرو شوند، آنها میتوانند آزادانه به هرکجای مصر که میخواهند سفر کنند. در شماره ۳۰۸ (ماه سپتامبر) مجله PCGamer، کارگردان بازی آقای ژان گِسدان (Jean Guesdon) – ایشان بهمراه اشرف اسماعیل کارگردانی بازی را برعهده دارند – در مورد اهمیت این یک سال وقفه توضیح دادند:
هنگامی که ما سه سال و نیم پیش شروع به ساخت Assassin’s Creed: Origins کردیم، در نظر داشتیم که این بازی تمام و کمال باشد، بهمین خاطر است که ما برروی کشوری غنی و فوقالعاده دست گذاشتیم. ما از زمان Assassin’s Creed IV: Black Flag حس آزادی عمل بیحد و حصر و وسعت بسیار بزرگ را درک کرده بودیم، و در نظر داشتیم این موارد را برای اولین بار در مقیاس یک کشور کامل و برروی خشکی پیادهسازی کنیم. این یک سال وقفه به ما این امکان را داد تا زمان بیشتری صرف ارتقای کیفیت بازی کنیم.
اگر Assassin’s Creed: Origins به موفقیت دستیابد، شرکت یوبیسافت ممکن است بازه زمانی انتشار این سری را به دو سال یکبار تغییر دهد. آقای Yves Guillemot نیز در گذشته به این نکته اشاره داشتند، پس میتوان امیدوار بود که چنین اتفاقی رخ دهد.
آقای گِسدان همچنین به این نکته اشاره کردند که در بازی این امکان وجود ندارد که دو بازیکن تجربهای یکسان داشته باشند:
این چیزی بود که ما میخواستیم. ما میخواهیم هر بازیکن تجربه خاص خود را داشته باشد، یعنی اینکه وقایع از پیش تعیین شده کمتری در بازی وجود دارند و نیز دخالت سازندگان در روند پیشروی بازی کمتر شده است. ما دنیایی را خلق کردیم که تعدادی اجزا درونش قرار دادیم – دهها ماموریت و ماجراجویی در بازی وجود دارند – و انسانهایی که در طول بازی ملاقات میکنید هرکدام داستانی را برایتان روایت خواهند کرد. اما در این بین، زمانی که در دنیای بازی قدم میگذارید، احتمالات بسیاری برای وقوع وجود دارند، و هیچ دو بازیکنی تجربه یکسانی نخواهند داشت – امکان ندارد!
ما هوشمصنوعی را مجدد برنامهریزی کردیم، بنابراین تمامی موجودات زندهای که در دنیای بازی وجود دارند واقعی هستند. شیرها بزهای کوهی را شکار میکنند، اسبهای آبی اگر در نزدیکی کروکودیلها باشند، مورد حمله قرار خواهند گرفت. دنیای بازی بیش از پیش زنده شده است.
بنظر میرسد این موضوع تنها مختص حیوانات نباشد، انسانها نیز با وجود مبارزات بین گروهی/ حزبی نیز که بصورت پویا اتفاق خواهند افتاد، چنین ویژگیای را دارا هستند. درکل باید عرض کنیم که شرکت یوبیسافت قطعا بنظر میرسد در ساخت Assassin’s Creed: Origins از عناوین اکشن و نقشآفرینی بمانند Witcher 3 – جهت آزادی عمل و دنیایی پویا، و همچنین سیستم مبارزات Dark Souls الگو برداری کرده است.
عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر گردد. باید منتظر ماند و دید فرمول جدید یوبیسافت میتواند به موفقیت دستیابد یا خیر…
منبع متن: gamefa