مایکل پکتر: تاخیر Crackdown 3 بر روی فروش Xbox One X تاثیری نخواهد داشت

طرفداران اکس‌باکس روز پیش با خبر بدی روبرو شدند، Crackdown 3 تاخیر خورده و مشخص شد که این بازی تا بهار سال 2018 منتشر نخواهد شد. دلیل آن هم ساده است، بازی هنوز تکمیل نشده و سازندگان قصد دارند از کیفیت آن کاملا مطمئن شوند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFtech به دنبال این اتفاق عده‌ای به این فکر افتادند که تاخیر خوردن این عنوان می‌تواند بر روی میزان فروش Xbox One X در ماه‌های نخست انتشار تاثیرگذار باشد. هر چند تحلیل‌گر مشهور صنعت بازی یعنی شخص "مایکل پکتر" این‌گونه فکر نمی‌کند. او در این‌باره می‌گوید: "تاخیر خوردن بازی‌ها چیز قابل انتظاری است. در مورد این بازی هم می‌توان گفت که مدت زمان تاخیر آن چندان زیاد نیست، به احتمال زیاد چیزی بین 6 تا 8 ماه. من فکر می‌کنم اگر مردم برای تجربه Crackdown 3 بخواهند این کنسول را تهیه کنند، آن را به جای اواخر پاییز در بهار خریداری خواهند کرد."

وی همچنین اعلام کرد که تاخیر Crackdown 3 به احتمال زیاد بر روی فروش Xbox One X در زمان انتشار تاثیری نخواهد داشت: "از نظر من فروش اکس‌باکس جدید در ماه‌های اولیه انتشار در هر صورت پایین خواهد بود و دلیل آن هم قیمت بالای این کنسول است. تاخیر چندماهه Crackdown تاثیری بر میزان فروش این کنسول ندارد."

به نظر شما آیا تاخیر این عنوان بر روی میزان فروش Xbox One X تاثیری خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame