گسترش‌دهنده داستانی Horizon Zero Dawn به نام The Frozen Wilds ماه آینده منتشر می‌شود که بازیکنان را به منطقه‌ای به نام Cut می‌برد. Cut یک "منطقه شمالی" خارج از دنیای نسخه اصلی است. ما شاهد محیطی برفی، سرد و کاملا متفاوت از مناطق سرسبز و رنگارنگ نسخه اصلی هستیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، شرکت Sony تریلر جدیدی از Frozen Wilds منتشر کرده که محیط‌های جدید بازی را نشان می‌دهد و شامل کوهستان‌های برفی و رود‌خانه‌های یخی می‌شود. استودیوی Guerrilla Game با ارسال پستی در وبلاگ PlayStation گفت:

"اینجا جایی است که هیچ‌کس به غیر از تواناترین شکارچیان قدرت ورود به آن را ندارند و کسانی هم که وارد آن شوند نیز باید مقابل ربات‌های جدید خطرناک و دماهای سرد زنده بمانند."

The Frozen Wilds شامل خط داستانی، شخصیت‌ها و ربات‌های جدیدی برای مبارزه می‌شود. این گسترش‌دهنده با گرافیک بهتر برای PS4 Pro عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر آن را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

The Frozen Wilds در 7 نوامبر (سه‌شنبه 16 آبان) با قیمت 20 دلار منتشر می‌شود اما اگر شما یکی از مشترکین سرویس PS Plus هستید، هم‌اکنون می‌توانید آن را با قیمت 15 دلار پیش‌خرید کنید. با پیش‌خرید آن، آواتار Banuk Aloy را دریافت خواهید کرد.

در خبری دیگر، Sony از نسخه Complete بازی Horizon Zero Dawn رونمایی کرد که شامل بازی اصلی، گسترش‌دهنده Frozen Wilds و تمام محتویات نسخه لوکس می‌شود. Horizon Zero Dawn: Complete Edition در 5 دسامبر (سه‌شنبه 14 آذر) با قیمت 50 دلار در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

Zero Dawn در اوایل سال جاری منتشر شد و بیش از 3.4 میلیون نسخه به فروش رسانده است.

منبع متن: pardisgame