در حالی که به انتشار عنوان محبوب و مورد انتظار Gran Turismo Sport نزدیک می شویم آقای کازونوری یامائوچی، تهیه کننده این عنوان، در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی در رابطه با محتویات الحاقی آن از جمله اتومبیل های Super GT، مسیرهای مسابقه جدید و بسیاری از موارد دیگر اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشت ه […]

اطلاعات و جزییات جدیدی از محتویات پس از انتشار عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد

در حالی که به انتشار عنوان محبوب و مورد انتظار Gran Turismo Sport نزدیک می شویم آقای کازونوری یامائوچی، تهیه کننده این عنوان، در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی در رابطه با محتویات الحاقی آن از جمله اتومبیل های Super GT، مسیرهای مسابقه جدید و بسیاری از موارد دیگر اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشت ه است.

آقای کازونوری یامائوچی، تهیه کننده عنوان Gran Turismo Sport، در پاسخ به سوالات بسیاری از کاربران شبکه مجازی توییتر در ارتباط با محتویات پس از انتشار این عنوان، اطلاعات و جزییات جدیدی را به اشتراک گذاشت.

ایشان ابتدا در پاسخ به یکی از سوالات کاربران مبنی بر اینکه آیا اتومبیل های مسابقات Super GT نیز در بازی حضور خواهند داشت یا خیر گفت که این اتومبیل ها در قالب بسته الحاقی بعدا برای این عنوان عرضه خواهند شد. وی همچنین اضافه کرد که این بسته های الحاقی شامل خودروهای تجاری و خودروهای کلاسیک( قدیمی) نیز می باشند. در نهایت نیز آقای یامائوچی در پاسخ به یکی از کاربران تایید کرد که محتویات پس از انتشار عنوان Gran Turismo Sport شامل مسیرهای مسابقه جدید نیز خواهد بود .

اگر با مسابقات Super GT آشنایی ندارید، این مسابقات که با نام قدیمی آن یعنی JGTC(مسابقات اتومبیلرانی تور ژاپن) نیز شناخته می شود یکی از معتبرترین مسابقات اتومبیل رانی GT( گراند تور) ژاپن است و به خاطر قوانین برابر و خاص که هیجان آن را دوچندان می کند و همچنین حضور دو کلاس مختلف از اتومبیل های سری جی تی(GT300 و GT500)، بسیار شهرت دارد. اتومبیل های GT یکی از عناصر اصلی فرانچایز Gran Turismo به حساب می آیند و این موضوع که این اتومبیل ها در نسخه جدید نیز حضور خواهند داشت، بسیار خبر خوبی است.

عنوان Gran Turismo Sport در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷(سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶) در آمریکای شمالی و ۱۸ اکتبر ۲۰۱۷(چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶) در اروپا و به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه می شود.

منبع متن: gamefa