Age of Empires: Definitive Edition تاخیر خورد

Microsoft امروز اعلام کرد که عنوان Age of Empires: Definitive Edition با تاخیر عرضه خواهد شد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی در نظر گرفته نشده و Microsoft انتشار این عنوان در اوایل 2018 را هدف قرار داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، بر اساس اعلام Microsoft، عنوان Age of Empires: Definitive Edition یک ریمستر ساده از عنوان استراتژی کلاسیک Age of Empires نخواهد بود. بنابراین هدف تیم سازنده خلق دوباره این تجربه خاطره‌انگیز نه به آن صورت که بوده بلکه به‌نحوی خواهد بود که بتواند خاطرات همه افرادی که نسخه کلاسیک را تجربه کرده‌اند زنده کند.

"چالش انتشار دوباره یک عنوان کلاسیک این است که: با یک تجربه کلاسیک طرف هستید و شایسته است که آنرا با احترام کامل احیا کنید. در عین حال، در یک سبک پویا و تکامل‌یافته، حداقل‌ها نسبت به گذشته در سطح بالاتری قرار دارد، تکنولوژی نیز پیشرفت کرده و در مقابل انتظارات بازیکنان افزایش پیدا کرده است. این تحول در سبک استراتژی بی‌درنگ (Real-time strategy) همانند دیگر سبک‌ها اتفاق افتاده است. بنابراین چالش پیش‌ِروی ما بازسازی دوباره یک تجربه نه به آن صورت که بوده، بلکه به نحوی است که بتواند خاطرات عنوان اصلی را زنده کند."

Microsoft قرار است امکان تجربه نسخه بتا عنوان Age of Empires: Definitive Edition را به‌صوت محدود برای بازیکنان بوجود آورد. تیم سازنده صدها بازیکن از میان جامعه طرفداران این سری را از همین لحظه تا روز انتشار بازی برای تجربه این بتا دعوت خواهد کرد. این بتا به بازیکنان اجازه می‌دهد که تجربه عمیق‌تری از بخش تک‌نفره بازی، حالت‌های چند‌نفره و امکانات موجود دیگر بدست آورند.

Microsoft اعلام کرده که برای ارائه کامل‌ترین تجربه، فعالانه بازخوردهای بازیکنان را بررسی خواهد کرد. همچنین قرار است جلسه‌هایی برای تجربه بخش چندنفره برپا شود تا در نهایت Age of Empires: Definitive Edition بتواند کامل‌ترین تجربه ممکن را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

Age of Empires Definitive Edition از کیفیت گرافیکی کاملا ارتقا یافته همراه با قابلیت پشتیبانی از 4K، سطوح زوم جدید، گیم‌پلی جدید و ارتقا یافته و موسیقی متن کامل متحول شده بهره خواهد برد.

در نهایت لازم به ذکر است که بر اساس تصمیم Microsoft، عنوان Age of Empires Definitive Edition قرار است به‌صورت انحصاری بر روی Windows Store عرضه شود. تاکنون در مورد احتمال عرضه این بازی بر روی Steam یا GOG جزئیاتی منتشر نشده است.

منبع متن: pardisgame