اینطور که پیداست، کارگردان D4 هیدتاکا سوهیرو (Hidetaka Suehiro) ملقب به «Swery» علاقه‌ای به ساخت فصلی دوم برای بازی D4: Dark Dreams Don’t Die ندارد. بازی مورد بحث همزمان با عرضه کنسول ایکس‌باکس وان به عنوان یک بازی انحصاری برای آن عرضه شد اما متاسفانه نتوانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب […]

کارگردان D4 تائید کرد: فصل دوم این بازی ساخته نخواهد شد

اینطور که پیداست، کارگردان D4 هیدتاکا سوهیرو (Hidetaka Suehiro) ملقب به «Swery» علاقه‌ای به ساخت فصلی دوم برای بازی D4: Dark Dreams Don’t Die ندارد. بازی مورد بحث همزمان با عرضه کنسول ایکس‌باکس وان به عنوان یک بازی انحصاری برای آن عرضه شد اما متاسفانه نتوانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و عملکرد قابل قبولی هم از خود در بازار به جای نگذاشت. با این وجود، بر خلاف پایان داستان آن که نوید نسخه جدیدی از این بازی را می‌داد، قرار نیست که دنباله‌ای برای این عنوان ساخته و عرضه شود.

پس از معرفی بازی جدید Swery که با نام The Good Life شناخته می‌گردد که کمپین حمایت مالی آن در سرویس فیگ (Fig) نیز راه‌اندازی شده است، طرفداران D4 مشتاقانه منتظرند تا بدانند که آیا وی تصمیمی برای بازگشت به این بازی و اتمام داستان آن دارد یا خیر. با این وجود، طرفداران مشتاق از طریق حساب کاربری Swery در شبکه اجتماعی توییتر از وی در خصوص احتمال ساخت فصل دوم بازی D4: Dark Dreams Don’t Die پرسیده‌اند که وی در جایگاه پاسخ بیان داشت که هیچگونه تصمیمی مبنی بر دنبال کردن وقایع داستانی این عنوان ندارد و طرفداران دیگر نباید از او در این باره سوال بپرسند. واکنش تند او به این شرح است:

متاسفم، [دیگر] کافی است. اگر شما این کار را ادامه دهید، شما را بلاک خواهم کرد.

بنابراین، پرونده بازی D4 برای همیشه بسته شده است و دیگر قرار نیست شاهد نسخه جدیدی از آن باشیم. همانطور که پیشتر اشاره شد، Swery در حال حاضر بر روی بازی جدیدی کار می‌کند که از شکل و شمایلی مشابه با D4: Dark Dreams Don’t Die بهره می‌برد. کمپین حمایت مالی این بازی بر روی سرویس فیگ در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل، به ساخت این بازی کمک کنند.

منبع متن: gamefa