روز گذشته یک خبر پرحاشیه در سطح شبکه‌های اجتماعی و برخی از سایت‌های خبری پخش شد که در آن یکی از کارکنان سابق Naughty Dog به نام "David Ballard" طی پستی ادعا کرده بود که در مدت کارش در این استودیو مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است و عامل اصلی خروج او از این Naughty Dog فضای مسموم و آلوده‌ی آن بوده است.

از همان روز گذشته که این حواشی منتشر شد، نسبت به صحت و سقم آن تردیدهایی وجود داشت و فعلا ما در پردیس‌گیم نمی‌توانیم آنرا تایید یا رد کنیم. با این وجود یک نکته‌ی مهم در این پست وجود داشت که براساس اهمیت آن پیشبینی‌ می‌شد که شرکت Sony وارد عمل شود. در بخشی از این پست David Ballard ادعا کرده بود که Sony قصد داشته با پرداخت مبلغ 20 هزار دلار به عنوان حق السکوت، این ماجرا را مخفی نگه دارد و در فضای مسالمت آمیز قرارداد را فسخ کند.

دقایقی قبل همانطور که پیش‌بینی می‌شد، شرکت Sony و استودیوی Naughty Dog در اطلاعیه‌ای رسمی تمامی این موارد را رد کردند. در این اطلاعیه آمده است:

"ما اخیرا از طریق رسانه‌های اجتماعی مطلع شدیم که یکی از کارمندان سابق ما با نام Dave Ballard ادعا کرده که در زمان فعالیت در استودیو Naughty Dog مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. ما هیچ مدرکی که اتهامات او در مورد استودیو Naughty Dog را تایید کند، پیدا نکرده‌ایم. آزار و اذیت و چنین رفتارهای ناهنجاری هیچ جایی در فضای Naughty Dog ندارد. ما برای هر شخصی که در Naughty Dog یا Sony interactive Entertainment فعالیت می‌کند ارزش قائل هستیم و برای ما بسیار مهم است تا محیطی امن و کارآمد را برای ساخت بازی‌هایمان فراهم کنیم تا بتوانیم هرآنچه که در توان داریم را برای علاقه‌مندان به بازی‌هایمان به اشتراک بگذاریم"

در حال حاضر David Ballard جوابیه‌ای را برای اطلاعیه شرکت Sony منتشر نکرده است اما در صورت انتشار اطلاعات جدید، این خبر آپدیت خواهد شد و تمامی موارد به اطلاع شما کاربران پردیس‌گیم خواهد رسید.

منبع متن: pardisgame