سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

از ویژگی‌های فیزیکی گرفته تا به اصطلاح رویاها و آرزوها، این شاهزاده خانم‌های زیبا اصلا توانمند نیستند و در عوض تمایل دارند به عنوان زنان شکننده‌ای تصویر شوند که تسلیم هنجارهای تعیین شده توسط جامعه‌ی مرد سالار می‌شوند. هرچند زمان زیادی از خلق بسیاری از آن‌ها می‌گذرد اما از آن جایی که بر نسل‌های مختلف تاثیر بسزایی گذاشتند لازم است درباره‌ی آن‌ها بیش‌تر صحبت شود تا والدین امروزی با آگاهی بیش‌تر، آن‌ها را برای فرزندانشان به الگوی یک دختر بی‌نقص تبدیل نکنند.

نکته‌ی عجیب این است که پارگراف بالا را می‌توان به شکلی بی‌نقص درباره‌ی دو فیلم به کار برد: «موجود» از جان کارپنتر و «بلید رانر» از ریدلی اسکات. این دو فیلم مسیر متفاوتی را در گونه‌ی علمی-تخیلی در پیش گرفتند. «بلید رانر» یک نوآر کارآگاهی آینده‌نگرانه، و اقتباسی آزاد از یکی از داستان‌های فیلیپ کی. دیک است. «موجود» یک فیلم ترسناک درجه‌ی ۲ است که روی جلوه‌های ویژه‌ی میدانی تمرکز کرده است. این که دو فیلم مطرح تاریخ اکران یکسانی داشته باشند، برای سینمای امروز کمی غریب است. چرا که در حال حاضر، استودیوهای فیلمسازی تمام تلاش‌شان را می‌کنند که محصولات‌شان هنگام اکران رقیبی نداشته باشند و به نهایت فروش برسند. مشکل فقط «ای. تی» نبود. آن زمان در ظرف ده هفته، این همه فیلم مطرح با هم اکران شدند: «ارواح خبیثه» (توبی هوپر)، «مکس دیوانه‌ ۲» (جرج میلر)، «کونان بربر» (جان میلیوس)، «ترون» (استیون لیزبرگر)، «پیشتازان فضا ۲» (نیکلاس مایر). شاید در تابستان سال ۱۹۸۲ جهان هنوز آماده‌ی رویارویی با «بلید رانر» و «موجود» نبود، ولی چهل سال بعد، این دو شاهکار ریدلی اسکات و جان کارپنتر یادآور روزی هستند که گونه‌ی علمی-تخیلی در سینما، به اوج خود رسید.

علاوه بر شمشیرزنی‌های هوایی که کاپیتان لیوای و یارانش در «حمله به تایتان» ارائه می‌دهند، کلی شمشیرزن عالی دیگر هم در انیمه‌های مختلف وجود دارد، به نظر می‌آید با یک رقابت جدی طرف هستیم. در این مطلب که با رای‌گیری از هزاران نفر انجام شده، به معرفی ۱۰ شمشیرزن برتر دنیای انیمه می‌پردازیم.

دلقک‌ها در سال‌های گذشته بیش‌تر با لباس و گریم‌های مضحک، شوخی‌ها و سرگرمی‌های کودکانه مرتبط بودند اما امروزه ابعاد تیره‌تری به خود گرفتند و در بسیاری از آثار سینمایی به عنوان قاتلین بالفطره معرفی می‌شوند. از دلقک ترسناک «آن» (IT) گرفته تا دلقک دیوانه‌ی «تلفن سیاه» (The Black Phone) این طنازان عجیب و خنده‌رو باعث شدند انتظار داشته باشیم یکی از آن‌ها در هر مکان خلوت و تاریکی پنهان شده باشد و در یک لحظه با اره‌برقی و خنده‌های دیوانه‌وار به سمتمان حمله کند.

«سرقت پول: کره-منطقه‌ی اقتصادی مشترک» به انگلیسی « Money Heist: Korea – Joint Economic Area » یک سریال تلویزیونی محصول کره‌ جنوبی بر پایه‌ی درام جنایی و سرقت اسپانیایی با همین نام است. این سریال به کارگردانی کیم هونگ-سون و نویسندگی ریو یونگ-جه یکی از مجموعه های اصلی نتفلیکس است و یو جی-ته، پارک هه-سو، جون جونگ-سو، لی وون-جونگ و پارک میونگ-هون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال وضعیت سردرگم بحران یک گروگان‌گیری در شبه جزیره‌ی کره را به تصویر می‌کشد که شامل شخصیت‌هایی مثل یک استراتژیست نابغه و افرادی با شخصیت ها و توانایی‌های متفاوت است. این مجموعه در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ روی سرویس نتفلیکس قرار گرفته و برای همگان قابل دسترس است.امروز قصد داریم تا در این مطلب به معرفی این سریال کنجکاوی برانگیز که این روزها زیاد درباره‌اش می‌شنویم بپردازیم.

اولین حضور حرفه‌ای دنچ به عنوان بازیگر، بعد از اتمام تحصیلاتش در دانشگاه هنرهای دراماتیک لندن، به تئاتر هملت و بازی در نقش اوفیلیا در سال ۱۹۵۷ برمی‌گردد که بسیار هم مورد توجه و تحسین قرار گرفت. دو سال بعد با حضور در تئاتر برادوی و باز هم برای نمایشنامه‌ی مکبث اما اینبار در نقش لیدی مکبث اولین جایزه‌ی حرفه‌ای خود (جایزه‌ی لارنس اولیویه) را از انجمن مدیران تئاتر وست اِند لندن دریافت کرد و این تبدیل به شروعی استوار و پرقدرت برای حضور پررنگ و مداوم دنچ در بازیگری برای سینما و تلویزیون شد.

با این حال، اغلب اوقات، انیمیشن‌های استودیوهای دیگر به اشتباه به دیزنی نسبت داده می‌شوند. این اتفاق گاهی به دلیل سبک انیمیشن به کار گرفته شده و یا گاهی به خاطر صداپیشگان و حضور یک شاهزاده خانم در فیلم اتفاق می‌افتد. اما صرف اینکه ما تصور کنیم فیلمی توسط کمپانی دیزنی ساخته شده دلیل نمی‌شود که آن فیلم توسط این کمپانی تولید شده باشد.

پیکسار می‌توانست به جای ساخت لایت یر، «داستان اسباب بازی ۵» را تولید کند و از این بابت مطمئن باشد که تماشاگران طرفدار این فرنچایز را جذب خواهد کرد اما به جای آن ترجیح داد فیلمی کاملا جدید درباره‌ی یکی از شخصیت‌های این فرنچایز تولید نماید.