جدیدترین بروزرسان The Division قرار است محتوای جدید و زیادی به این بازی اضافه کند. سازندگان The Division از آپدیت ۱.۸ این بازی که Resistance نام‌گذاری شده، به عنوان بزرگترین آپدیت رایگان این بازی یاد می‌کنند و اگر نیم نگاهی به محتوای اضافه شده بیاندازیم، می‌بینیم که ادعای آن‌ها با واقعیت فاصله‌ی زیادی ندارد.

این آپدیت منطقه‌ی کاملا جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

تابستان بود که از آپدیت بزرگ ۱.۸ برای The Division شنیدیم. این آپدیت منطقه‌ی کاملا جدیدی به بازی اضافه می‌کند. منطقه‌ی West Side Pier که یک اسکله است و ماموریت‌ّهای جدیدی را در خودش جای داده. یک پایگاه جدید در این منطقه وجود دارد و مراحل جدید هم کاملا ساختاری تازه دارند.

یکی از فعالیت‌هایی که می‌توانید در West Side Pier انجام دهید، مراحلی به اسم Resistance است. این مراحل در پایه همان Horde Mode هستند که از گیرز آو وار به بعد در بیشتر بازی‌های اکشن تیراندازی وجود داشته‌اند.

The Division Update 1.8 Resistance

حالت دیگری که به بازی افزوده می‌شود، Skirmish نام دارد که دو تیم چهار نفره را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. در این حالت تیمی که به امتیاز ۲۰ برسد، برنده می‌شود و آیتم‌های خوبی دریافت می‌کند.

آیتم‌های بسیار زیادی هم در قالب آپدیت ۱.۸ به بازی اضافه می‌شوند. سلاح‌ّهای قدرتمند و کاملا جدیدی برای بازی طراحی شده‌اند که بدون شک به درد افرادی که می‌خواهند وارد Dark Zone شود، خواهد خورد؛ به نظر می‌ٰرسد که قوانین تازه‌ای در Dark Zone اجرا خواهد شد.

آپدیت جدید Tom Clancy’s The Division امروز عرضه می‌شود. می‌توانید از امروز تا روز ۱۰ دسامبر به صورت رایگان تمام بسته‌های الحاقی The Division را بازی کنید.

برای آشنایی بیشتر با آپدیت Resistance پیشنهاد می‌کنیم ویدیویی که برای معرفی آن ساخته شده است را در ادامه ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: VG247

مطلب آپدیت جدید The Division از هر نظر بازی را گسترش می‌دهد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala