امروز اطلاعات جدیدی از گوشی آلکاتل ۳V به بیرون درز کرد. شرکت آلکاتل امسال گوشی‌هایش را در سری‌های ۱، ۳ و ۵ راهی بازار می‌کند. همه این گوشی‌ها هم با صفحه نمایشی با نصبت تصویر ۱۸:۹ راهی بازار می‌شوند. امروز اطلاعاتی از یکی از مدل‌های سری ۳ به نام ۳V به بیرون درز کرده است.

این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده و دو دوربین پشت دارد که هر دو سنسور آن ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی V3 به تراشه مدیاتک MT6737 مجهز شده که به چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۴۵ گیگاهرتزی مجهز شده است. این گوشی ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گوشی جدید شرکت آلکاتل دو سیم‌کارته خواهد بود و از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.  بلوتوث ۴٫۲ برای آن در نظر گرفته شده و با پورت USB-C می‌شود باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را شارژ کرد. سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی هم در پشت قرار گرفته است.

این تلفن همراه هوشمند تنها ۸٫۰۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۹ گرم وزن دارد. شایعات می‌گویند که گوشی آلکاتل V3 با قیمت ۱۷۹ یورو در کشورهای آروپایی راهی بازار می‌شود.

منبع: gsmarena

منبع متن: digikala