نسل کنسول‌های بازی معمولا ۵ تا ۶ سال طول می‌کشد؛ طوری که چرخه‌ی عمر یک کنسول و پشتیبانی از آن توسط شرکت‌های بازی‌سازی معمولا از این چند سال بیشتر نمی‌شود. با این حال، نینتندو برنامه‌های دیگری برای کنسول جدید خود دارد.

شیگرو میاموتو می‌گوید که هدف نهایی نینتندو این است که نه فقط در هر خانه، بلکه هر نفر یک نینتندو سوییچ داشته باشد.

«شیگرو میاموتو» (Shigeru Miyamoto)، طراح افسانه‌ای بازی‌های نینتندو به تازگی گفته است که آن‌ها می‌خواهند عمر کنسول نینتندو سوییچ، طولانی‌تر از عمر معمول یک کنسول باشد. طبق گفته‌ی میاموتو، نینتندو می‌خواهد با تمرکز روی ساختار هیبریدی کنسول و هم‌چنین ساخت محتوای خوب که از قابلیت‌های این کنسول استفاده می‌کند، چرخه‌ی عمر آن را طولانی‌تر کنند.

نینتندو سوییچ کارن

خالق مجموعه بازی‌های «سوپر ماریو» در این باره گفته است: «وقتی به نینتندو سوییچ به عنوان دستگاهی که می‌توان آن را به همه جا برد، نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این کنسول قابلیت‌هایی دارد که تا به حال در هیچ دستگاه دیگری وجود نداشته است. نینتندو هم با تمرکز روی این قابلیت‌های سخت‌افزاری سوییچ و ساخت بازی‌هایی با توجه به آن، تجارت نینتندو سوییچ را ادامه خواهد داد.»

میاموتو ادامه می‌دهد: «تا به حال چرخه‌ی عمر یک کنسول بین ۵ یا ۶ سال بوده است، ولی بسیار خوشایند خواهد بود اگر بتوانیم این چرخه‌ی عمر را افزایش دهیم و فکر کنم بتوانیم این کار را انجام دهیم.»

شیگرو میاموتو می‌گوید که هدف نهایی نینتندو این است که نه فقط در هر خانه، بلکه هر نفر یک نینتندو سوییچ داشته باشد. میاموتو معتقد است که اگر به این موفقیت دست پیدا کنند، افراد ممکن است به جای بازی روی گوشی‌های هوشمند خود به سوییچ روی بیاورند.

منبع: GameSpot

منبع متن: digikala