در جدیدترین شایعات منتشر شده درباره گوشی گلکسی اس ۹، مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند به بلندگوی استریو و ایموجی ۳D مجهز شده است. در واقع این اطلاعات از تصویری به بیرون درز کرده که مربوط به جعبه این گوشی می‌شود.  در این اطلاعات گفته شده که سیستم صوتی این گوشی توسط AKG بهینه شده و هدفون‌‌های AKG هم روی آن قرار گرفته است. شرکت سامسونگ از زمان گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ از هدفون‌های AKG روی محصولاتش استفاده کرد. در واقع این شرکت کره‌ای سال گذشته شرکت Harman Kardon را با قیمت ۸ میلیارد دلار خریداری کرد.

در حال حاضر مشخص شده که گوشی گلکسی اس ۹ از بالا و پایین گوشی لبه‌های باریک‌تری در مقایسه با گلکسی اس ۸ دارد. همچنین این گوشی بدنه باریک‌تری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد و گفته شده از دوربین بسیار بهتری هم بهره می‌برد. گفته شده دیافراگم دوربین گلکسی اس ۹ قابل تغییر است و می‌تواند عکس‌های باکیفیت‌تری ثبت کند.  همچنین دستیار صوتی بیکس‌بی هم در این گوشی بهبود پیدا کرده است.

گلکسی اس ۹

در شایعات جدید گفته شده که گوشی‌ جدید سامسونگ همانند گوشی آیفون ۱۰ به ایموجی‌ سه‌بعدی مجهز شده است. در واقع این ویژگی از طریق دوربین جلو و سنسور تشخیص صورت گلکسی اس ۹ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفته شده ایموجی‌های سه بعدی اس ۹ بسیار پیشرفته‌تر از آیفون ۱۰ خواهد بود و خیلی بهتر می‌تواند حالت صورت افراد را روی ایموجی قرار دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی جدید سامسونگ به سنسور تشخیص چهره و تشخیص عنبیه مجهز شده است.

منبع:  etnews

منبع متن: digikala