داستان هاوک‌آی پس از شکست تانوس اتفاق می‌افتد و بارتون و خانواده‌اش سرانجام دوباره به هم می‌پیوندند. رابین هود انتقام جویان، تحت حمایت کیت بیشاپ (با بازی هیلی استاینفلد) قرار می‌گیرد و این دو نفر ماجراجویی جدیدی را در دنیای سینمایی مارول آغاز می‌کنند. آلاکوا کاکس در نقش اکو، فرا فری در نقش کازی، تونی دالتون در نقش جک داکسن و ورا فارمیگا در نقش الینور بیشاپ، دیگر بازیگران این مجموعه هستند. فلورانس پیو نقش یلنا بلووا را در این سریال نیز ایفا خواهد کرد و مهم‌تر از همه، لاکی، سگ پیتزایی در این مجموعه ظاهر خواهد شد.

  • دنیای مارول و جنگ ستارگان شاید در انیمیشن «چه می‌شود اگر…؟» ترکیب شوند
  • سریال هاوک‌آی؛ هر آنچه از بازیگران، زمان انتشار و جزئیات دیگر می‌دانیم
  • ۷ فیلم مارول که طبق فرمول مارول ساخته شدند (و ۷ فیلم که از آن منحرف شدند)

این سریال قرار است در ۲۴ نوامبر منتشر شود و صادقانه باید بگوییم بازگشت کلینت بارتون به اندازه وانداویژن یا لوکی جذاب نبود تا اینکه مارول اولین تریلر هاوک‌آی را منتشر کرد. تصاویر جدید این تریلر، فضای کریسمس، پویایی رابطه بارتون و بیشاپ و آن‌چه را که این دو نسل از کمانداران را به هم نزدیک می‌کند نشان می‌دهند. سریال هاوک‌آی نزدیک به دو فیلم مورد انتظار سال ۲۰۲۱ (جاودانگان و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) منتشر می‌شود اما طرفداران دنیای سینمایی مارول نباید این سریال را دست کم بگیرند.

اگر نگاهی عمیق به تریلر بیاندازیم متوجه می‌شویم که هاوک‌آی بخشی از ادامه داستان‌ کلینت بارتون در انتقام‌جویان: بازی پایانی، آغازی برای آینده و هم‌چنین جایی برای اضافه شدن یک انتقام‌جوی جوان دیگر به ترکیب دنیای سینمایی مارول خواهد بود. این موارد، همه، برداشت‌های اصلی از اولین تریلر هاوک‌آی مارول هستند.

۱. کریسمس خانواده بارتون

هاوک‌آی

 

تریلر سریال هاوک‌آی با کلینت آغاز می‌شود که به همراه ۳ فرزندش، ناتانیل، لیلا و کوپر، در جشنی در نیویورک، در حال لذت بردن از غذاست. لیلا اشاره می‌کند که این اولین کریسمس آن‌ها با هم در چند سال گذشته است که بدیهی است این موضوع واقعیت دارد، زیرا کل خانواده بارتون (به جز خود هاوک‌آی) تحت تاثیر ضربه ناگهانی تانوس قرار گرفتند. اما آن ۵ سال هرگز برای لیلا سپری نشده است. احتمالا وظایف انتقام‌جویانه کلینت او را از گذراندن تعطیلات در خانه حتی قبل از ضربه ناگهانی هم منع می‌کرد.

۲. استیو راجرز: موزیکال

از زمانی که استیو راجرز سپر خود را در پایان انتقام‌جویان: بازی پایانی کنار گذاشت و خود را بازنشسته کرد، جهانیان همیشه از این بچه لاغر بروکلین به خوبی یاد کرده‌اند. ما در آثار گذشته مانند شاهین و سرباز زمستان (مراسم موزه) و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (مجسمه آزادی که سپر در دست دارد) دیدیم که کاپیتان آمریکا مورد احترام گرفت و سریال هاوک‌آی نیز دارای نمایشی به نام راجرز: موزیکال است که در برنامه تولید دنیای سینمایی مارول قرار دارد و به عنوان داستانی جاودانه برای یک قهرمان جاودانه و اثری فوق‌العاده قدرتمند توصیف می‌شود. این نمایش موزیکال راجرز بیش از هر چیزی نشان می‌دهد که مارول در حال تبدیل کردن کاپیتان آمریکا و مرد آهنی به چهره‌های قدیمی فاز ۴ است.

۳. هاوک‌آی حتی انتقام‌جوی مورد علاقه بچه‌هایش هم نیست

در یکی از جزئیات جالب تریلر، به نظر می‌رسد کلینت بچه‌هایش را به دیدن نمایش راجرز: موزیکال می‌برد و این‌طور استنباط می‌شود که هاوک‌آی حتی انتقام‌جوی مورد علاقه بچه‌هایش هم نیست.

۴. کیت بیشاپ یک یاغی نقاب‌دار است

اولین طرح داستانی اختصاصی تریلر هاوک‌آی از طریق یک گزارش خبری درباره یک یاغی نقاب‌دار ارائه می‌شود. ظاهرا اقدامات کلینت بارتون در نقش رونین (بین انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و انتقام‌جویان: بازی پایانی) دو وجهه اخلاقی در پی داشته است. جهانیان هنوز متوجه نشده‌اند که رونین و هاوک‌آی یک نفر هستند. بارتون لباس شرارت خود را کنار گذاشت اما حالا یکی دیگر از قهرمانان نقاب‌دار قدمی رو به جلو برداشته است تا به جای او در این لباس خودنمایی کند.

۵. چرا هاوک‌آی (دوباره) خانواده‌اش را ترک می‌کند

هاوک‌آی

کلینت بارتون هنگام ورود تانوس، در حصر خانگی بود و فقط به دلیل به خطر افتادن جان خانواده‌اش، به میدان بازگشت. با اتمام آن قضایا و بازگشت بارتون به حالت عادی، طرفداران کنجکاو بودند تا بدانند که چه چیزی می‌تواند هاوک‌آی را دوباره در این مجموعه‌ اختصاصی دیزنی‌پلاس به مبارزه بکشاند. تریلر به این سوال پاسخ می‌دهد و علت بازگشت او، بیشاپ در نقش رونین است. کلینت معتقد است که گذشته مبهم و تاریک او به دنبالش آمده است («وقتی آن لباس را پوشیدم، دشمنان زیادی پیدا کردم») و بچه‌هایش را به جایی امن می‌فرستد. این کماندار در خط مقدم باقی می‌ماند تا درباره بیشاپ اسرارآمیز و انگیزه او برای مقابله با جنایتکاران نیویورک، به تنهایی تحقیق کند.

۶. هاوک‌آی از سمعک استفاده می‌کند

ناشنوایی به طور متناوب بخشی از ویژگی‌های شخصیتی هاوک‌آی در کمیک‌بوک‌های مارول در دهه ۸۰ میلادی و سپس در دهه گذشته بوده است اما این ویژگی هنوز در آثار لایو اکشن بروز پیدا نکرده است. افزودن سمعک به کاراکتر جرمی رنر در این مجموعه دیزنی‌پلاس قبلا تایید شده بود و این تصویر به وضوح از دستگاه جدید بارتون رونمایی می‌کند. مارول در تلاش برای ایجاد تنوع در خصوصیات قهرمانان خود است و ناشنوایی هاوک‌آی جدیدترین نمونه این تغییرات است.

۷. صحنه‌های اکشن هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ

بارتون به دنبال فردی شبیه خود است و تریلر هاوک‌آی نیز نمای بهتری از هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ ارائه می‌دهد. در این صحنه، بیشاپ که لباس رونین را به تن دارد، در گوشه‌ای از خیابان‌های نیویورک کمین می‌کند و به نظر می‌رسد تعداد اوباش از او بیشتر است. خوشبختانه این کماندار جوان در حال حاضر یک جنگجوی توانمند است و می‌تواند به تنهایی از پس حریفان بزرگ‌تر برآید. سکانس‌های اکشن استاینفلد در این سریال تنها به تیراندازی با کمان محدود نخواهد شد.

۸. «تو هاوک‌آی هستی!»

جالب است که همیشه آثار منتشر شده دنیای سینمایی مارول، جهان تخیلی وسیع انتقام‌جویان را بیشتر بررسی می‌کنند. ما می‌دانیم که همه از حرکات ثور غافلگیر می‌شوند، تونی استارک را می‌پرستند و از مرد عنکبوتی متنفرند. شاهین و سرباز زمستان نیز از میراث استیو راجرز رونمایی کرد. واکنش کیت بیشاپ هنگام ملاقات با کلینت بارتون ثابت می‌کند که حتی هاوک‌آی نیز طرفدارانی فوق‌العاده دارد. او نه تنها بلافاصله هاوک‌آی را می‌شناسد، بلکه هیجان کیت ثابت می‌کند که او یکی از طرفداران واقعی بارتون است. جرمی رنر قبلا توضیح داده بود که شخصیت او تحسین و تمجید کیت را درک نمی‌کند اما این صحنه پویایی رابطه بین این دو نفر را به خوبی نشان می‌دهد. کیت بیشاپ یکی از طرفداران هاوک‌آی است و حضور او در قالب نقش رونین، باعث می‌شود تا او متوجه شود که بارتون مرد پشت پرده این دو شخصیت است.

۹. مهارت‌های تیراندازی کیت بیشاپ

تریلر هاوک‌آی در اولین نمایش مهارت‌های تیراندازی با کمان کیت بیشاپ، او را نشان می‌دهد که به یک توپ تنیس روی طناب ناقوس تیراندازی می‌کند و تیر به خوبی به هدف می‌نشیند. بدیهی است که او فردی مبتدی نیست و در کمیک‌های مارول، پس از اینکه هاوک‌آی (و دیگر انتقام‌جویان) او را از دست ال ماتادور نجات دادند، بیشاپ شروع به یادگیری تیراندازی کرد. شاید کیت در دنیای سینمایی مارول، یکی از آن بچه‌هایی باشد که هاوک‌آی در جریان فیلم انتقام‌جویان، او را از داخل اتوبوس نجات داد. این صحنه هم‌چنین به خوبی استقلال و عدم وابستگی‌ کیت بیشاپ را نشان می‌دهد. هاوک‌آی تیرهای خود را به تکنولوژی روز و مواد منفجره آغشته می‌کند اما بیشاپ مجبور است از مواد فروشگاه‌های ورزشی محلی خود استفاده کند. در این صحنه متاسفانه هدف‌گیری او کاملا بی‌نقص نیست و تیر کیت در نهایت باعث تخریب برج ناقوس می‌شود.

۱۰. کیت بزرگ‌ترین کماندار جهان است

هاوک‌آی

کیت بیشاپ در حضور هاوک‌آی، خود را بزرگ‌ترین کماندار جهان معرفی می‌کند و این حرف او مانند این است که در حضور ثور بگویید که شما شاداب‌ترین و دلربا‌ترین موهای دنیا را دارید اما کیت به هر حال این کار را انجام می‌دهد. گفتگوی آن‌ها مقدمه‌ای کامل بر شوخ‌طبعی و طنزی است که هیلی استاینفلد به دنیای سینمایی مارول می‌آورد. او اعتماد به نفس بالایی دارد و می‌گوید که برخی از مردم می‌گویند او بهترین کماندار جهان است و این جرئت را دارد تا اعتراف کند که خودش در واقع یکی از آن مردم است.

۱۱. همسر کلینت بارتون هنوز در همین حوالی است

هنگامی که در ابتدای تریلر، فقط کلینت و بچه‌هایش در تصویر ظاهر می‌شوند، شاید برخی از طرفداران نگران وضعیت ازدواج کلینت بارتون شده باشند. بازگشت به حالت عادی زندگی پس از ۵ سال و این که ببینید شوهرتان به یک یاغی تلخ زبان تبدیل شده است، بر هرگونه رابطه‌ای تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است آن طرفداران نگران، نفس راحتی بکشند، زیرا این تریلر صحنه‌ای کوتاه دارد که در آن، هاوک‌آی یک تماس از همسرش دریافت می‌کند و از پشت خط می‌شنود که: «پس کدام گوری هستی؟»

۱۲. دراکولاهای گرمکن پوش

کلینت بارتون زمانی که لباس رونین را بر تن داشت، بسیاری از افراد شرور را آزار می‌داد و حالا کیت بیشاپ است که آن‌ها را عصبانی‌تر می‌کند. در این صحنه ما گروهی از اراذل و اوباش را می‌بینیم که یک کوکتل مولوتف (یک نوع مواد منفجره) را از پنجره به داخل خانه پرتاب می‌کنند و هاوک‌آی (احتمالا خودش باشد، چرا که چهره‌اش خیلی واضح نیست) بمب را با راکت تنیس به خوبی مانند راجر فدرر به بیرون بر‌می‌گرداند. سوال بزرگ این‌جاست که چه کسی این افراد را اجیر کرده است. بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که کینگپین در این سریال اولین حضور خود در دنیای سینمایی مارول را تجربه کند (چرا که این جنایات در نیویورک اتفاق می‌افتند). شاید هم، تونی دالتون (لالو سالامانکا در سریال بهتر است با سائول تماس بگیرید) نقش شمشیرزن را در این مجموعه بازی کند. او شخصیتی است که در کمیک‌ها خیلی به او پرداخته نشده است.

اما به احتمال زیاد، فرد پشت پرده این قضایا، ایوان بانیونیس است. در اجرای کمیک مت فرکشن به نام هاوک‌آی در سال ۲۰۱۲، بانیونیس گروه دراکولا‌های گرمکن پوش را علیه کلینت بارتون رهبری کرد. اگرچه این تصویر از تریلر، از نور کافی برخوردار نیست اما به نظر می‌رسد این اراذل و اوباش، گرمکن پوشیده‌اند.

۱۳. آیا ابرقهرمانان سریال هاوک‌آی دیزنی‌پلاس اساسا سخت‌جان هستند؟

در این صحنه کلینت بارتون سعی می‌کند از پنجره یک ساختمان به سمت منطقه‌ای ایمن بپرد که موفق نمی‌شود و جالب این‌جاست که هاوک‌‌آی در این سکانس کاملا شبیه به کاراکتر جان‌سخت است و اتفاق خاصی برای او نمی‌افتد. فیلم کریسمسی کلاسیک بروس ویلیس در سال ۱۹۸۸ ویژگی‌های مشترک بسیاری با جدیدترین سریال دیزنی‌پلاس مارول دارد، از جمله فضا و محیط سال نو در سریال، شهر نیویورک، مردی که سعی می‌کند کریسمس را با خانواده‌اش بگذراند و هم‌چنین پرش از ساختمان‌های بلند. تنها چیزی که بارتون به آن نیاز دارد تا بیشتر شبیه بروس ویلیس شود این است که با پای برهنه و زیر‌پیراهنی بر تن، در خیابان‌ها بدود.

۱۴. هاوک‌آی کمدی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم

جالب است که سریال هاوک‌آی (یا حداقل تریلر آن) زمینه کمدی دارد. شخصیت کیت بیشاپ پر از حرکات و دیالوگ‌های خنده‌دار است و نابود کردن تصادفی برج ناقوس توسط او، ثابت می‌کند که سریال هاوک‌آی اصلا سریالی خشک و جدی در دنیای سینمایی مارول نیست. در یکی از صحنه‌ها می‌بینیم که کلینت زخم‌های خود را با یک کیسه پینا کلادا تسکین می‌دهد و مشخص می‌شود که جرمی رنر در این سریال، بیش از هر زمان دیگری از مهارت‌های کمدی خود استفاده می‌کند و در این مسیر، یک شاگرد جوان‌تر و بامزه‌تر نیز همراه اوست و این اتفاق به نفع طرفداران این کماندار انتقام‌جویان است.

۱۵. کیت بیشاپ (یک جورایی) هاوک‌آی را نجات می‌دهد

هاوک‌آی

در این صحنه، هاوک‌آی که توسط دراکولاهای گرمکن پوش اسیر شده است، خود را به گوشه‌ای تنگ می‌کشاند. صرفا از روی موهای مشابه صورت و موقعیتش در مقابل هاوک‌آی، به نظر می‌رسد گانگستری که مستقیما در مقابل هاوک‌آی قرار دارد، خود ایوان بانیونیس است. در هر صورت، کیت برای نجات کلینت با زیپلاین وارد اتاق می‌شود و درست روی صورت او می‌افتد تا پس‌زمینه کمدی سریال، بیش از گذشته ثابت شود. نجات کلینت بارتون از دست این اشرار توسط کیت، یکی دیگر از عناصری است که از کمیک‌های هاوک‌آی فرکشن گرفته شده است.

۱۶. ورا فارمیگا در نقش الینور بیشاپ

اگرچه تریلر سریال‌ هاوک‌آی تقریبا منحصرا روی کلینت بارتون و کیت بیشاپ تمرکز می‌کند اما نگاه کوتاهی به چهره‌های فرعی منتخب نیز دارد که یکی از آن‌ها ورا فارمیگا در نقش الینور بیشاپ، مادر کیت است. الینور در کمیک‌های مارول یک فرد ثروتمند است و نگاه اجمالی تریلر به فارمیگا و ظواهر او نشان می‌دهد که کاراکتر او در این لایو اکشن نیز یک شخص ثروتمند خواهد بود. در کمیک‌‌ها کیت معتقد بود که مادرش مرده است اما هیچ نشانی از آن قضیه در اینجا وجود ندارد، وگرنه الینور مطمئنا در تصاویر تریلر نشان داده نمی‌شد.

۱۷. نبرد انتقام‌جویان در نمایش موزیکال استیو راجرز

آن‌هایی که به دنبال تصاویر بیشتری از نمایش موزیکال استیو راجرز هستند باید خوشحال باشند، زیرا تریلر هاوک‌آی نگاهی کوتاه به صحنه این نمایش دارد. در این صحنه، آهنگ و رقصی اجرا می‌شود که یادآور نبرد نیویورک است (در انتقام‌جویان ۲۰۱۲). ردیف بالای نمایش شامل جنگجویان چیتاوری، هاوک‌آی، بیوه سیاه و تونی استارک است. در خود صحنه، ثور، لوکی، استیو راجرز، هالک و هم‌چنین یک شخصیت دانشمند که احتمالا اریک سلویگ باشد حضور دارند. اگر نمایش موزیکال استیو راجرز به صورت انحصاری در دیزنی‌پلاس به طور کامل منتشر شود، مارول پول خوبی به جیب خواهد زد.

۱۸. لاکی، سگ پیتزایی

سرانجام ستاره واقعی سریال ظاهر می‌شود. در کمیک‌بوک‌ها کلینت سگی به نام لاکی را از ایوان بانیونیس می‌پذیرد و این سگ را برای درمان چشمش نزد پزشک می‌برد. به نظر می‌رسد هاوک‌آی همان داستان را اقتباس می‌کند، زیرا لاکی به وضوح در این تصویر فقط یک چشم دارد.

۱۹. نقش‌آفرینی کلینت و کیت در لایو اکشن

عادت نداریم که نقش‌آفرینی هاوک‌آی را در یک اثر لایو اکشن تماشا کنیم اما در صحنه‌ای از این تریلر نشان داده می‌شود که کلینت بارتون و کیت بیشاپ هر دو در یک بازنمایی تاریخی کوچک و لایو اکشن، با شمشیر بر علیه گروهی مبارزه می‌کنند که بدون شک اعضای آن از نبرد با یک انتقام‌جوی واقعی هیجان زده‌اند. خیلی نمی‌توان حدس زد که زمینه این صحنه چیست اما اگر هاوک‌آی و کیت بیشاپ قرار باشد هم‌زمان از کمان و شمشیر استفاده کنند، قطعا نقش‌آفرینی و حضور آن‌ها در یک صحنه لایو اکشن بهترین انتخاب است.

۲۰. کلینت و کیت لباس رسمی می‌پوشند

هاوک‌آی

در صحنه‌ای دیگر که مستقیما از کمیک فرکشن برداشته شده است، هاوک‌آی و کیت بیشاپ بهترین لباس‌های خود را می‌پوشند تا به احتمال زیاد در یک ماموریت نفوذی شرکت کنند. کلینت در هنگام پرش از ساختمان که قبلا به آن اشاره شد و هم‌چنین هنگام فرار از تیراندازی‌ در رستوران و درگیری‌ با اوباش، همین لباس رسمی را بر تن دارد. هنوز برای اظهار نظر درباره هدف ماموریت این دو نفر زود است اما در داستان کمیک، آن‌ها به افتتاحیه یک هتل لوکس می‌روند که احتمال می‌دهند این رویداد مورد هدف جنایتکارانی که مد نظر آن‌هاست باشد. اگر داستان سریال هاوک‌آی به منبع اصلی خود وفادار باشد، این عملیات می‌تواند دریچه‌ای باشد تا تونی دالتون در نقش شمشیرزن، وارد دنیای سینمایی مارول شود.

۲۱. هاوکآی و کیت (روی یخ) به شروران تیراندازی‌ می‌کنند

در صحنه‌ای از تریلر سریال هاوک‌آی، کلینت بارتون و کیت بیشاپ، در کنار درخت کریسمس فروریخته‌ای، پشت به پشت هم ایستاده‌اند و با دسته‌های اراذل و اوباش مسلح در پیست یخی مرکز راکفلر مبارزه می‌کنند. دراکولا‌های گرمکن پوش از قبل جزو شروران سریال هستند و این نبرد که در اوج تریلر قرار دارد نشان می‌دهد که یک ضدقهرمان بزرگ‌تر در کمین و در پشت پرده وجود دارد.

۲۲. آلاکوا کاکس در نقش اکو

تریلر هاوک‌آی درست مانند الینور بیشاپ با بازی ورا فارمیگا، فقط نگاهی کوتاه به آلاکوا کاکس در نقش مایا لوپز و معروف به اکو دارد. در کمیک‌های مارول، مایا یکی از پیروان کینگپین است و به عنوان یک پیاده‌نظام در برنامه‌های کینگپین برای نابودی دردویل، شرکت دارد. او بعدتر تبدیل به یک قهرمان می‌شود و شخصیت رونین را بازی می‌کند. او یکی دیگر از شخصیت‌های ناشنوای این فرانچایز است و مارول تایید کرده که اکو در آینده‌ای نزدیک در اسپین‌آف اختصاصی دیزنی‌پلاس خود ظاهر خواهد شد. بنابراین نقش او در سریال هاوک‌آی فقط در جهت فراهم کردن مقدمات برای حضور جدی او در آینده است. نور قرمز روی صورت اکو، طرفداران را بسیار هیجان زده کرده است و برخی این رنگ را ارتباط اصلی اکو در کمیک‌ دردویل و دنیای سینمایی مارول می‌دانند.

۲۳. تعقیب و گریز ماشینی هاوک‌آی و کیت

در آخرین سکانس اکشن تریلر هاوک‌آی، کلینت بارتون و کیت بیشاپ (با ماشین مشکی) تحت تعقیب دراکولا‌های گرمکن پوش (با ماشین قرمز) قرار می‌گیرند. بارتون در حال رانندگی است و ناامیدانه تلاش می‌کند تا بفهمد که کیت کدام تیرها را باید پرتاب کند و این سکانس به صحنه‌ای از کمیک برمی‌گردد که در آن، کیت در حال رانندگی بود و تیرها را به کلینت منتقل می‌کرد اما عدم وجود برچسب بر روی تیرها باعث می‌شد که او تیرهای اشتباه را به همکارش بدهد. ماشین قرمز یکی از تفاوت‌های سریال و کمیک‌ها است، چرا که در داستان کمیک‌ها این ماشین توسط کیت و کلینت رانده می‌شود نه افراد شرور.

۲۴. تیرهای خطرناک هاوک‌آی (و لباس کیت)

در این صحنه هیلی استاینفلد بار دیگر جنبه‌ای از طنز و شوخ‌طبعی سریال را نشان می‌دهد. او یک تیر انفجاری پرتاب می‌کند و بعد متوجه می‌شود که آن تیر، یکی از موشک‌های هاوک‌آی بوده است. روی وني که موشک به آن اصابت می‌کند نوشته شده است: «به برادرت اعتماد کن.» که اشاره‌ای به تکه کلام دراکولا‌های گرمکن پوش در کمیک‌‌ها دارد که مدام از کلمه برادر برای خطاب کردن یک‌دیگر استفاده می‌کردند. احتمالا هاوک‌آی تیرهایی خطرناک‌تر از بمب پروازی دارد. کلینت بارتون قبلا در دنیای سینمایی مارول از تیر اسیدی، بمب آتش‌زا و ساطع کننده‌های نور استفاده کرده است اما به نظر می‌رسد که زرادخانه او در سریال هاوک‌آی، گسترده‌تر باشد.

این صحنه که در نور روز فیلم‌برداری شده است، دارای بهترین نمای ممکن از لباس ابرقهرمانی کیت بیشاپ در سریال هاوک‌آی است. لباس بیشاپ که از نظر رنگ و سبک کاملا به کمیک‌بوک‌ها وفادار است، نسخه تکامل یافته لباس هاوک‌آی است و تنها تفاوت قابل توجه آن، عدم وجود سوراخ روی بازو و شانه لباس است.

۲۵. تقلید کیت از حرکت اختصاصی هاوک‌آی

هاوک‌آی

یلنا بلووا حرکات ابرقهرمانی بیوه سیاه را در فیلم اختصاصی این ابرقهرمان به طور کامل کپی کرد اما بد نبود که او حرکت منحصر به فرد هاوک‌آی را هم امتحان کند. هاوک‌آی در حرکت اختصاصی خود، می‌پرد، برمی‌گردد و سپس تیراندازی‌ می‌کند. او این ترفند را بارها در کمیک‌های مارول و انتقام‌جویان اجرا کرده است. در انتهای تریلر هاوک‌آی، بارتون بار دیگر این کار را انجام می‌دهد تا طرفداران را خوشحال کند اما این بار کیت بیشاپ نیز این حرکت را دقیقا در کنار خود او انجام می‌دهد. این تصویر، نشانه‌ای عالی از این است که بیشاپ به عنوان شاگرد بارتون در سریال هاوک‌آی دیزنی‌پلاس، به خوبی پا جای پای او می‌گذارد.

منبع: Screenrant

نوشته تحلیل تریلر سریال هاوک‌آی؛ افشاگری ۲۵ راز اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala