این فیلم مانند شانگ چی گروهی جدید و متنوع از ابرقهرمانان را که برای ایفای نقش در دنیای پس از انتقام جویان: پایان بازی آماده بازی هستند، به دنیای مارول معرفی می‌کند.

  • چه کسی در «انتقام‌جویان: پایان بازی» جلوی مداخله‌ی جاودانگان را گرفت؟

  • «انتقام‌جویان: پایان بازی» چطور مقدمات فیلم جاودانگان را فراهم کرد؟

  • از جاودانگان مارول تا جنگجویان کوهستان؛ بهترین‌های هنر و سینما

پس از اتمام تولید فیلم جاودانگان، فیلم جدید کلویی ژائو به‌ نام خانه‌بدوش‌ها (Nomadland) در دو عنوان بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برنده‌ی جوایز مراسم اسکار سال گذشته شده و این موضوع باعث تشدید انتظارها برای ورود وی به دنیای مارول شده است. تیم ابرقهرمانی جاودانگان با ترکیبی از سوپراستارها به رهبری سلما هایک در نقش آجاک و آنجلینا جولی در نقش تنا و بازیگران کمتر شناخته شده مانند لیا مک هیو در نقش اسپرایت و لارن ریدالف در نقش ماکاری است. از دیگر ستارگان فیلم می‌توان به ریچارد مدن در نقش ایکاری، جما چان در نقش سرسی، بری کیوگان در نقش درایگ، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، برایان تایری هنری در نقش پاستوس و دان لی در نقش گیلگمش اشاره کرد. کیت هرینگتون در نقش دان ویتمن و عشق زمینی شخصیت سرسی بازی می‌کند.

جاودانگان

کلویی ژائو در مصاحبه‌ای با نشریه توتال فیلم گفت: «”جاودانگان با اینکه فیلمی مستقل است، اما تاثیر مهمی بر آینده دنیای سینمایی مارول خواهد داشت”.» اگرچه ژائو و بازیگران فیلم در مورد نحوه تاثیر جاودانگان بر دنیای مارول توضیح چندانی ندادند اما ریچارد مدن در جمله‌ای طنز گفت: «اگر چیزی بگویم تک تیراندازان مارول مرا هدف خواهند گرفت.»  شرح گفته‌های ژائو در مورد تاثیر فیلم بر دنیای مارول را در زیر را بخوانید:

فکر می‌کنم فیلم یک عنوان مستقل است. با اتفاقات فیلم تاثیر بسیار زیادی بر آینده دنیای مارول خواهیم گذاشت. به عنوان یک طرفدار واقعا برای من لذت‌بخش است و هیجان زیادی دارم!

با توجه به این‌که جاودانگان امکان تاثیرگذاری زیادی بر آینده‌ی مارول دارد، باز‌ هم هرگونه حدس و گمان برای پی بردن به منظور ژائو مبنی بر اثر گذاری فیلم خیلی دشوار است، این فیلم نژاد بیگانه جاودانه‌ای را معرفی می‌کند که توسط گروه سلستیال ایجاد شده و هزاران سال است بر روی زمین زندگی می‌کنند. آن‌ها دستور دارند که هرگز در هیچ امری مداخله نکنند مگر این‌که گروه شرور دویانت در آن دخیل باشند. بازگشت ناگهانی نیمی از جمعیت زمین در جریان فیلم انتقام جویان: پایان بازی انرژی لازم برای بازگشت گروه شیطانی دویانت را فراهم کرده است.

اگر گروه دویانت در طول وقایع فیلم شکست نخورند، احتمالا بعدها تهدید بیشتری ایجاد خواهند کرد. درحالی که انتظار می‌رود موضوع اصلی فیلم تقابل جاودانگان و همتایان شیطانی آن‌ها باشد، اما در واقع زمینه‌ای برای ورود جهش یافته‌گان به دنیای مارول را فراهم می‌کند. در کتاب‌های کمیک، گروه سلستیال ژن ایکس را مهندسی کرده و باعث ایجاد جهش یافته‌گان شده‌اند. تاثیر واقعی جاودانگان بر آینده‌ی دنیای مارول با اکران فیلم در پنجم ماه نوامبر میلادی مشخص خواهد شد.

منبع: Screenrant

نوشته فیلم «جاودانگان» چه تاثیری بر آینده‌ی دنیای مارول می‌گذارد؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala