سریال اصلی که پخش فصل پنجم و آخر آن در نتفلیکس در ماه دسامبر به پایان رسید، حول محور پروفسور (آلوارو مورته) و گروهی از جنایتکاران و افرادی است که قصد سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا را دارند. داستان، گذشته و حال شخصیت‌ها را به‌ طور یکپارچه به هم پیوند می‌زند و شما در طی آن، به کاراکترها علاقه‌مند می‌شوید اما اوضاع به اوج خود می‌رسد و همه چیز معلق می‌ماند.

  • ۱۴ شخصیت سریال خانه کاغذی از منفورترین تا محبوب‌ترین
  • ۷ سریال از بازیگران سریال «خانه کاغذی» که حتما باید ببینید
  • هر آنچه از فصل ۵ سریال خانه کاغذی می‌دانیم

«خانه کاغذی» داستان پروفسور و همراهانش را در داخل بانک دنبال می‌کند که مردم را گروگان‌ می‌گیرند و نقشه‌ی اصلی رهبر خود را اجرایی می‌کنند و بیرون از بانک نیز، مجریان قانون را می‌بینیم که سعی در دستگیری آن‌ها دارند‌. در این داستان به سبک رابین هود، گروهی از مردم حاشیه‌نشین، از ظلم دولت خسته می‌شوند و برای بازپس‌گیری زندگی، آزادی و میلیون‌ها دلار از پول خود دست به سرقت می‌زنند و تمام سیستم‌های اعتقادی و مذهبی را به چالش می‌کشند.

خانه کاغذی

نام نسخه کره‌ای سریال خانه کاغذی، «خانه کاغذی: منطقه اقتصادی مشترک» و بازیگر اصلی آن، یو جی تائه (بازیگر «وقتی عشق من شکوفا می‌شود» و «پسر پیر») در نقش پروفسور است. کیم یونجین در نقش سئون ووجین، همکار او بازی خواهد کرد. او بازپرسی است که با گروهی که سرقت را مدیریت می‌کنند، ارتباط دارد. سریال اصلی، تعادلی جالب بین خطوط داستانی هیجان‌انگیز و عاشقانه خود ایجاد می‌کند و در آن، پروفسور و بازپرس اصلی (ایتزیار ایتونو) در طول سرقت عاشق یک‌دیگر می‌شوند. بنابراین شاید در نسخه جدید نیز ما با یک داستان عاشقانه حماسی دیگر بین پروفسور و سون ووجین روبه‌رو شویم.

در این تریلر، دیگر بازیگران اصلی گروه سارقان نیز مشخص می‌شوند. پارک هه سو (بازیگر بازی مرکب) در نقش برلین محبوب، جون جونگ سئو در نقش توکیو، لی هیون وو در نقش ریو و لی وون جونگ و کیم جی هون نقش مسکو و دنور را بازی خواهند کرد. همچنین جانگ یون جو نقش نایروبی و کیم جی هون و لی کیو هو نیز نقش برادران هلسینکی و اسلو را ایفا خواهند کرد.

دقیقا مشخص نیست که این بازسازی کره‌ای از نظر داستانی چقدر با نسخه اصلی «خانه کاغذی» متفاوت خواهد بود. طبیعتا روایت داستان در کره به جای اسپانیا، چشم‌انداز کاملا جدیدی را برای سریال به ارمغان می‌آورد اما به نظر می‌رسد که همه شخصیت‌هایی که تاکنون اعلام شده‌اند همان کاراکترهای همتایان اصلی خود هستند. امیدواریم که این نسخه کره‌ای به خطوط داستانی و عناصر جذاب سریال‌ اصلی وفادار بماند و در عین حال، بازیگران و محیط جدید به خلق یک داستان تازه و هیجان‌انگیز کمک کنند.

منبع: collider

نوشته تریلر نسخه کره‌ای «خانه کاغذی» عنوان سریال و بازیگران اصلی را فاش می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala