نسخه‌ی کامپیوتر «جی‌تی‌ای ۵» (GTA 5)، دستکاری یا همان ماد (Mod) کم ندارد. یکی دو دستکاری برای این بازی عرضه شده‌اند که گرافیک آن را بسیار بهتر می‌کنند. از بین دو دستکاری گرافیکی خوب جی‌تی‌ای ۵ (یعنی Redux و Natural Vision)، یکی بهتر از دیگری عمل کرده است. سازنده‌ی دستکاری Natural Vision، نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر کرده است؛ نسخه‌ای که گرافیک بازی را از زمین تا آسمان عوض می‌کند.

نسخه‌ی جدید این دستکاری Natural Vision Remastered نام دارد. نکته‌ی مهم این دستکاری، سنگین نبودن آن است. سازنده‌ی Natural Vision Remastered می‌گوید که این دستکاری، بدون اینکه روی عملکرد بازی تاثیر بگذارد و سرعت آن را پایین بیاورد، گرافیکش را بالا می‌برد.

بهتر است قبل از هر چیز، ویدیوی منتشر شده از این دستکاری را ببینید:

این دستکاری گرافیکی جی‌تی‌ای ۵، فقط با تغییر نورپردازی بازی و چند تنظیم ساده، ساخته نشده است. سازنده‌ی Natural Vision Remasterd بیش از ۱۲۰۰ ساعت برای ساخت دستکاری خود زمان صرف کرده است. او می‌گوید که فقط ۴۰ ساعت ویدیو و صدها عکس از لس آنجلس و اطراف آن را مشاهده کرده تا گرافیک جی‌تی‌ای ۵ را شبیه به واقعیت کند. او می‌گوید که دستکاری گرافیکی Natural Vision Remastered بیشترین گرافیکی که می‌توان از موتور پایه‌ی جی‌تی‌ای ۵ گرفت را تحویل می‌دهد.

دانلود ویدیو با کیفیت ۲K

منبع: Kotaku

منبع متن: digikala