برای کمک به شما در یافتن بهترین مدلِ ریش تراش، این راهنمای خرید آماده شده است تا شما را با انواع پرفروش، مزایا و معایب هر یک، امکانات ضروری و رنج قیمت‌های مختلف این کالا آشنا کند، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

مهم‌ترین فاکتور در زمان خرید ریش تراش

خرید ریش تراش

هنگام خرید یک دستگاه اصلاح یا ریش تراش، احتمالا با دریایی از مدل‌های این محصول در رنج‌های متنوعی از قیمت روبه‌رو خواهید شد. در این میان لازم است بدانید که یک ریش تراش باکیفیت باید سه فاکتورِ کاربری آسان، دوام و بهره‌مندی از گارانتی را داشته باشد. در کنار این سه فاکتور، به طور جزئی‌تر می‌توان اذعان داشت که تیغه‌های ریش تراش مهم‌ترین قسمت این دستگاه است. درواقع توصیه می‌شود که به دنبال مدلی با تیغه‌های قوی و تیز باشید که از فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم ساخته شده باشد.

البته بسته به نیاز و نحوه‌ی استفاده از ریش تراش، ممکن است بخواهید به دنبال ویژگی‌های اضافی‌ای همچون قفل مسافرتی (که از روشن شدن ماشین اصلاح در حین سفر و در کیف جلوگیری می‌کند!) یا مدل‌هایی با قابلیت استفاده در ولتاژ‌های مختلف، باشید. لازم به ذکر است که در زمان خرید هر مدل ریش تراشی معمولا با محتویات متفاوتی روبه‌رو می‌شوید؛ اما به طور کلی، می توانید انتظار داشته باشید که مواد زیر را در اکثر مدل‌ها مشاهده کنید:

  • دستگاه ریش تراش
  • انواع شانه‌ها و تیغه‌ها
  • کیف محافظ
  • لوازم جانبی برای اصلاح گوش‌ها، بینی و ابروها
  • برس تمیز کننده‌ی دستگاه
  • شارژر یا کابل برق

بازگشت به فهرست

۷ نکته‌ی کلیدی که قبل از خرید انواع ریش تراش باید بدانید!

نکاتی که قبل از خرید ریش تراش باید بدانید

به منظور بررسی و ارائه‌ی مهم‌ترین نکات در زمان خرید انواع دستگاه ریش تراش، کارشناسان باتجربه‌ی CR، تعداد ۲۴ نفر در سنین بین ۱۸ تا ۷۴ سال را انتخاب کردند و از آن‌ها خواستند که طی یک دوره‌ی دو تا چهار هفته‌ای تجربه‌ی کاربری خود را از ۵ مدل ریش‌تراش برتر در بین انواع محصولات این حوزه به کارشناسان ارائه کنند. با توجه به همین داده‌ها هم می‌توان بیان کرد که ۷ نکته‌ی زیر از اهمیت به‌سزایی در زمان خرید این کالای شخصی برخوردار است.

۱. اهمیت کاربری آسان و وجود دفترچه‌ی راهنمای چند زبانه

جالب است بدانید که شرکت کنندگان در این بررسی، اهمیت داشتن دفترچه‌ی راهنما برای آشنایی با قابلیت‌های مختلف ریش تراش و همچنین راحتی در استفاده را از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه شود، در نظر گرفته بودند. درواقع، در حالی که برخی از شرکت کنندگان علاقه‌مند به استفاده از آموزش‌های YouTube بودند، بیشتر افراد از دریافت دستورالعمل‌های واضح و کامل از طرف سازنده‌ی دستگاه استقبال می‌کردند.

۲. انتخاب یک ریش تراش قابل شست‌وشو

مدل‌های کاملاً قابل شست‌وشو نسبت به مدل‌های غیر قابل شست‌وشو از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند؛ چراکه قرار دادن ریش‌تراش زیر آب و شستن ساده‌ترین روش برای تمیز کردن آن است. به یاد داشته باشید ریش‌تراش‌هایی که قابل شستشو نیستند، تمیز کاری زمان‌بری دارند. در کنار این مورد، جداسازی و مونتاژ مجدد قطعات در حین تمیز کردن هم بااهمیت است و باید به گونه‌ای باشد که از جدا کردن و نصب مجدد قطعات پشیمان نشوید (قطعات باید به سادگی جدا و نصب شوند!). همچنین تیغه‌های برخی از مدل‌ها نیاز دارند که به صورت دوره‌ای روغن کاری شوند، بنابراین شما باید زمان زیادی را برای حفظ و نگهداری از ریش تراش صرف کنید.

۳. نوع تیغه‌ها و دوام قطعات

کیفیت و تیزی تیغه‌ها برای دستیابی به اصلاح ریش‌ها به شکلی حرفه‌ای بسیار مهم است. تیغه‌های ضدزنگ و باکیفیت از جنس فولاد با درصد کربن بالا هستند که عدم کُندشدگی طولانی‌تری را رقم می‌زنند. یکی از دیگر نکات مهم در زمان انتخاب و خرید هر مدل ریش تراشی، توجه به دوام خود محصول و قطعات جانبی آن است. در عین حال ریش تراش باید دارای قطعاتی مستحکم و به دور از لَق زدگی در زمان نصب و استفاده باشد (برخی از قطعات به شکلی سست نصب می‌شوند!). به طور کلی دستگاه‌هایی با قطعات جانبی زیاد و کوچک، احتمال گم شدن، لوازم اضافی را بالا می‌برند، از طرفی اغلب این قطعات کوچک چندان باکیفیت نیستند و ممکن است خیلی زود بشکنند.

۴. وجود قفل مسافرتی

به طور کلی مدل‌هایی که دارای قفل مسافرتی هستند از روشن شدن ماشین اصلاح در هنگام حمل و نقل و در چمدان جلوگیری می‌کنند. این مشخصه یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌ها در ریش تراش است، بنابراین اگر اهل جابه‌جایی و سفر‌های دوره‌ای هستید این امکان می‌تواند خیال شما را از بابت امنیت دستگاه و عدم آسیب به سایر لوازم، راحت کند.

۵. عمر باتری و میزان شارژدهی کالا

عمر طولانی باتری یک ویژگی کلیدی برای اکثر کاربران است، چراکه بسیاری از افراد چندان علاقه‌ای به شارژ مجدد ریش تراش آن هم در وسط اصلاح ندارند! به طور کلی اکثر مدل‌های میان‌رده از نظر مدت زمان شارژدهی چندان ایدئال نیستند؛ اما در مواردی مدل‌های گران‌قیمت‌تر، ساعات شارژدهی بهینه‌تری دارند. در کنار این مساله بهتر است که گزینه‌های فست شارژینگ یا با قابلیت شارژ سریع را هم مدنظر قرار دهید، زیرا در کمترین زمان، بیشترین شارژدهی را دارند.

۶. توجه به شانه‌ها و دیگر امکانات ریش تراش

با کمک مشخصه‌ای همچون شانه‌های قابل تنظیم یا با طول و طیف وسیعی از اندازه‌ها، می‌توان انواع مختلفی از استایل‌ها را به ریش داد. به طور کلی انواع شانه‌های ریش تراش در رنج‌های مختلفی با توجه به مدل دستگاه وجود دارند که از شماره‌ی ۰.۵ تا ۱.۵ (۱.۵ تا ۴.۵ میلی‌متر) برای کوتاهی ریش متغیر است، درواقع این رنج شانه‌ها برای حفظ ته ریش‌های کوتاه بسیار کاربردی هستند. لازم به ذکر است که برای مرتب کردن ریش‌های بلند ممکن است نیاز به شانه‌هایی بلندتر با شماره‌ی ۸ (۲۵ میلی‌متر) داشته باشید.

وجود فناوری مکش موهای اصلاح شده و شانه‌های قابل تنظیم در ریش تراش از جمله امکاناتی کاربردی است که حتما مورد نیاز شما قرار خواهد گرفت!

فناوری مکش (Vacuum technology) از جمله دیگر امکانات قابل توجه در برخی برندهای ریش‌ تراش است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا موهای کوتاه شده و گیر افتاده در محفظه‌ی ماشین را خارج کنند.

۷. میزان نویز و صدا

اکثر افراد ماشین‌های اصلاح یا ریش تراش‌های، کم صداتر را ترجیح می‌دهند؛ اما برخی از افراد اعتقاد دارند که مدل‌های پر سر و صداتر از نقطه نظر عملکرد برای آن‌ها اطمینان بیشتری ایجاد می‌کند! بنابراین در نظر گرفتن فاکتور صدا در هنگام خرید ریش تراش امری با اهمیت است.

  • ۱۰ تست غربالگری مهم که برای تمام مردان ضروری‌اند

بازگشت به فهرست

هدف شما از خرید ریش تراش، اصلاح صورت است یا بدن؟

انواع ریش تراش

اگر قصد دارید که از دستگاه ریش تراش خود برای اصلاح سایر قسمت‌های بدن استفاده کنید، باید به دنبال محصولی با طراحی ارگونومیک برای به دست گرفتن راحت و استفاده‌ی آسان از آن باشید. البته لازم به تاکید است که استفاده از ریش تراش به عنوان اصلاح کننده‌ی موهای بدن از نظر فنی امکان‌پذیر است؛ اما به دلیل ماهیت حساس و اهمیت رعایتِ بهداشتِ پوست صورت، توصیه می‌کنیم در تمیز کردن دستگاه نهایت دقت و زمان را به خرج دهید.

استفاده از ریش تراش به عنوان اصلاح کننده‌ی موهای بدن از نظر فنی امکان‌پذیر است؛ اما به منظور رعایت بهداشت پوست صورت، باید در تمیز کردن دستگاه نهایت دقت و زمان را به خرج دهید.

البته در بازار دستگاه‌هایی تحت عنوان ماشین اصلاح بدن مردان (BODY GROOMER) وجود دارد، اما به طور کلی دستگاه اصلاح موی بدن مردان با ریش تراش از بسیاری جهات شبیه به هم هستند، بنابراین تشخیص اینکه دقیقاً کدام دستگاه برای چه چیزی ساخته شده است، طبیعتا کمی دشوار است. در این میان یکی از فاکتورهای مهم اندازه‌ی تیغه‌ها است. دستگاه‌های ریش تراش با توجه به عملکردی که دارند، کالاهایی کوچک‌تراند؛ همچنین همراه با لوازم جانبی ظریف و دقیق‌ (مانند شانه‌های قابل تنظیم یا در اندازه‌های مختلف) برای اصلاح حرفه‌ای ریش‌ها هستند.

از طرف دیگر، ماشین‌های اصلاح بدن اغلب ضدآب و مناسب برای استفاده در حمام هستند. همچنین از تیغه‌های کمی بزرگ‌تر تشکیل می‌شوند و در کنار آن دارای قطعاتی با عرض خاص و تنظیم شده‌اند تا نواحی مختلف بدن را بدون تراشیدن پوست، اصلاح کنند. به‌علاوه، در برخی مدل‌ها شاهد دسته‌هایی با قابلیت افزایش طول هستیم که دسترسی به نقاط مختلف بدن را راحت می‌کند.

  • ۱۲ نکته‌ی مهم در اصلاح صورت آقایان که از جوش و التهاب جلوگیری می‌کند
  • ۱۳ علامت مهم که از کمبود تستوسترون در مردان خبر می‌دهند

بازگشت به فهرست

چگونه ریش تراش یا ماشین اصلاح را تمیز کنیم؟

نحوه تمیز کردن ریش تراش یا ماشین اصلاح

نحوه تمیز کردن ریش تراش برای دستیابی به بالاترین حد از عملکرد، با تمیز کردن تیغه‌ها و در مواردی روغن کاری دوره‌ای گره خورده است. به طور کلی در گزینه‌هایی که ضد زنگ نیستند، روغن کاری تیغه‌های دستگاه کلید جلوگیری از زنگ‌زدگی است.

به یاد داشته باشید که این کار چندان زمان‌بر نیست؛ اما می‌تواند در دراز مدت اهمیت زیادی را برای شما ایجاد کند. برای انجام این کار تنها کافیست، چند قطره روغن را در اطراف دندانه‌های تیغه اضافه کنید و سپس دستگاه خود را روشن کنید تا مطمئن شوید که روغن به طور یکنواخت بر روی تیغه‌ها پخش می‌شود. پس از انجام این کار روغن اضافی را با یک پارچه، پاک کنید. البته همان‌طور که در طول این راهنمای خرید هم اشاره شد، برای تمیز کردن راحت‌تر ماشین، می‌توانید با صرف هزینه‌ای بیشتر، مدلی ضدآب را انتخاب کنید که بتوان آن را زیر شیر آب شست‌وشو داد.

بازگشت به فهرست

معرفی پرفروش‌ترین ریش تراش‌های بازار ایران

در این بخش همچون رویه‌ی سابق به سراغ معرفی محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین‌های بازار به استناد از سایت دیجی‌کالا می‌رویم. اما قبل از معرفی این کالاها لازم به تاکید است که اگر برای اولین بار از ریش تراش استفاده می‌کنید، کار را به آرامی شروع کنید و فقط کمی ریش‌ها را کوتاه کنید. پس از این مرحله تراشیدن ریش‌ها را به شکل مرحله‌ای ادامه دهید تا به اندازه‌ی دلخواه برسد.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20‌، یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در بین انواع ماشین ریش‌تراش در بازار است. این ریش تراش سبک (۳۷۷ گرم) و پر قدرت دارای مشخصه‌های جذابی از جمله ضد آب بودن به منظور شست‌وشوی سریع و راحت، قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب، باتری لیتییوم یونی باکیفیت، طراحی ارگونومیک، قابلیت اصلاحِ برش چرخشی و شانه‌های قابل تنظیم است.

جالب است بدانید که AT890/20‌، دارای صفحه‌های پوشاننده‌ی گردی بر روی تیغ‌ها (از جنس استیل ضد زنگ) است که امنیت، راحتی و دقت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در طراحی این ریش تراش از یک لایه‌ی لاستیکی روی بدنه استفاده شده است که از لیز خوردن آن در فضای مرطوب حمام جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که اگر شارژ دستگاه تمام شود، تنها کافیست که سه دقیقه آن را به شارژ بزنید تا انرژی لازم برای یک اصلاح کامل را ذخیره کند. در یک نگاه کلی، ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 با ابعادی در حدود ۹۹ × ۱۵۷ × ۴۸ میلی‌متر، انتخابی با ارزش خرید بالا است که برای آقایانی با پوست حساس به شدت توصیه می‌شود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071

اگر قصد هزینه کردن ندارید و می‌خواهید با کمترین مبلغ بیشترین کیفیت را دریافت کنید، ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071، می‌تواند گزینه‌ای جالب‌توجه باشد. این ماشین ریش تراش همراه با تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است و تمیز کردن آن چندان وقت‌گیر و پر دردسر نیست. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب است و پس از شارژ تا ۱۲۰ دقیقه شارژدهی دارد!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949، وسیله‌ای کوچک با امکان استفاده برای صورت و سر است که همراه با کارکرد بی‌سیم گزینه‌ای مناسب در مسافرت‌ها به حساب می‌آید. این ماشین اصلاح با مشخصه‌هایی همچون طراحی ارگونومیک، وزن مناسب، لرزش و صدای کم، تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ، ۳ نوع سری اصلاح و مقاومت در برابر ضربه، انتخابی با قابلیت‌های قابل توجه است. اما باید بدانید که نیاز به روغن کاری دوره‌ای برای مراقب و نگهداری از تیغه‌ها دارد. لازم به ذکر است که این ماشین امکان صفر زنی هم دارد و ظرفیت باتری آن ۱۴۰۰ میلی‌آمپر در ساعت است و برای شارژ کردن تنها به ۱۵۰ دقیقه زمان نیاز دارد. پس از شارژ کامل می‌توانید تا ۱۸۰ دقیقه این این کالا استفاده کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-290

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-290

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-290، یک ماشین اصلاح با کیفیت با طراحی ارگونومیک است که با نمایشگر دیجیتالی برای نمایش میزان شارژ دستگاه و نیاز به روغن‌کاری همراه شده است. این کالای بهداشتی، قابلیت استفاده‌ی همزمان با برق و شارژ را دارد و مدت زمان استفاده از آن پس از شارژ ۱۲۰ دقیقه است. وی جی ار مدل V-290، ریش تراشی کاملا اقتصادی است که از تکنولوژی برش مستقیم برای اصلاح استفاده می‌کند. همچنین جنس تیغه‌های آن از استیل ضد زنگ است و با ۱۵۰ گرم وزن محصولی سبک و خوش‌دست به حساب می‌آید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017، ریش تراشی با قدرت بسیار بالا و قیمت کاملا به صرفه است که علی‌رغم ظاهر کوچک و سبکی که دارد می‌تواند عملیات اصلاح سر و صورت را به دقیق‌ترین شکل ممکن انجام دهد. به طور کلی این ریش تراش با تیغه‌های ضد زنگ و استیل و ۴ عدد شانه‌ی مجزا ( نمره‌های ۳، ۶، ۹ و ۱۲) همراه شده است و کاملا ضد حساسیت است. البته لازم به ذکر است که با وجود موتور بسیار قدرتمند این محصول ممکن است لرزش‌ها در زمان اصلاح بالا باشد و نیاز به دقت بیشتری در هنگام کار حس شود. تکنولوژی اصلاح در این مدل ریش تراش، برش مستقیم است و همراه با روغن مخصوصی در بسته‌بندی خود، نیاز به روغن‌کاری دوره‌ای برای حفظ تیزی و عملکرد تیغه‌ها دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن کرونر مدل CR-R1

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن کرونر مدل CR-R1

اگر به دنبال مجموعه ای کامل برای اصلاح آقایان هستید، پیشنهاد می‌شود ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن کرونر مدل CR-R1، را به عنوان گزینه‌ای با ارزش خرید بالا بررسی کنید. چراکه این کالا علاوه بر عملکرد فوق‌العاده‌ای که دارد همراه با دیگر امکاناتی همچون ۴ عدد شانه با شماره‌های ۳، ۶، ۹ و ۱۲، برس تمیز کننده، تیغه‌های قابل تنظیم، استند شارژ آداپتور و روغن مخصوص است.

این نوع ریش تراش قابلیت تنظیم شدت عملکرد را دارد و با تکنولوژی اصلاح به روش برش مستقیم می‌تواند برای سر و صورت کاملا کاربردی باشد. وزن این کالا تنها ۳۳۰ گرم است و با تیغه‌های ضدزنگ و استیل قابلیت شارژدهی مناسبی (حدودا ۱۲۰ دقیقه) را ارائه می‌کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15، از جمله دیگر کالاهای شرکت خوش‌نام فیلیپس است که قابلیت برطرف کردن تمام نیازهای مربوط به اصلاح یک آقا را دارد. به طور کلی درباره‌ی ویژگی‌های این مدل ریش تراش کوچک می‌توان به قابلیت‌هایی همچون تکنولوژی اصلاح از طریق برش مستقیم، استفاده‌ی بی‌سیم، وجود تریمر گوش و بینی، دو شانه برای کوتاه کردن موهای صورت (۳ و ۵ میلی‌متری)، دو شانه برای مدل دادن به موهای صورت (۱ و ۲ میلی‌متری)، تیغه‌های خود تمیزشونده و استیل اشاره کرد. در حالت کلی این مجموعه‌ی اصلاح می‌تواند انتخابی به صرفه و باکیفیت باشد که تمام نیازهای بهداشتی شما را برطرف می‌کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027، یکی از پرقدرت‌ترین و دقیق‌ترین حالات اصلاح را دارد که می‌تواند از شماره‌ی ۰ تا شماره ۳ را پوشش دهد. موتور این ریش تراش پرقدرت و کم‌صدا است و با وجود تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم پیشرفته می‌تواند عملکرد بالایی را برای شما رقم بزند. طراحی ارگونومیک، وزن کم (۱۵۰ گرم)، سری‌های قابل شست‌وشو و وجود باتری قابل شارژ از دیگر مشخصه‌های این ریش تراش اقتصادی است. جالب است بدانید که به منظور استفاده از این دستگاه تنها کافیست که ریش تراش را ۲ ساعت شارژ کنید و سپس ۲۴۰ دقیقه بدون سیم از آن استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این مدل ریش تراش هم همچون گزینه‌های هم رده‌ی خود کاملا ضد آب نیست، بنابراین قابلیت استفاده در زیر دوش حمام را ندارد!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u

ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u

یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های در بین انواع مدل‌های ریش تراش، ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u است. این محصول با توجه به قیمتی که دارد کیفیت غیر قابل تصور و مناسبی را ارائه می‌دهد؛ بنابراین ممکن است برای شما از منظر خرید جالب‌توجه باشد.

ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u، همراه با باتری قابل شارژ، تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ دارد و تا حدود ۶۰ دقیقه می‌تواند شارژدهی داشته باشد. تکنولوژی اصلاح در این ریش تراش از نوع مستقیم و برشی است و سری‌های آن کاملا قابل شست‌وشو هستند. در حالت کلی این محصولی کالایی با کیفیت قابل قبول برای کوتاه کردن ریش‌ها است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل ۹۲۹۷cc

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل 9297cc

در کنار انواع مدل‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت شاید چندان خالی از لطف نباشد که ماشین اصلاح موی صورت براون مدل ۹۲۹۷cc را خدمت شما معرفی کنیم. این محصول از جمله ریش‌تراش‌های گران‌قیمت و البته بسیار باکیفیت است که با مشخصه‌هایی همچون تیغه‌ی چهار قسمتی و منعطف با قابلیت تحرک در زوایای مختلف، باتری لیتیومی، پایه‌ی شست‌وشوی مخصوص با قابلیت شارژ دستگاه و صفحه نمایشگر دیجیتال جهت نمایش میزان شارژ باتری همراه شده است.

ریش ترش آلمانی براون مدل ۹۲۹۷cc، دارای تیغه‌هایی ضد زنگ و استیل است که امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد. در حالت کلی این محصول با وزن ۹۵۰ گرم و کارتریج تمیز کننده‌ی فرچه، انتخابی فوق‌العاده است که می‌تواند تا سال‌های سال شما را از خرید مدلی جایگزین بی‌نیاز کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون سری ۷ مدل MGK7

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون سری 7 مدل MGK7

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون سری ۷ مدل MGK7، مجموعه‌ای آلمانی، بسیار کامل و تشکیل شده از ۸ قطعه است که اصطلاحا به آن ۹in1 هم گفته می‌شود. به طور کلی این نوع ریش تراش همراه با ۴ شانه اختصاصی با قابلیت تنظیم ارتفاع، سری مناسب برای اصلاح بدن، تریمر موهای بینی و گوش، شانه‌هایی برای اصلاح دقیق و زوایای تند و قابلیت Mini Foil Shaver است که در عین ضدآب بودن امکان شارژدهی تا ۱۰۰ دقیقه پس از شارژ را دارد. لازم به ذکر است که وزن دستگاه تنها ۳۹۰ گرم است و قابلیت شارژ سریع هم دارد، البته قیمت این مجموعه چندان ارزان نیست!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ماشین اصلاح موی صورت و بدن پروجیمی مدل GM-6068

ماشین اصلاح موی صورت و بدن پروجیمی مدل GM-6068

ماشین اصلاح موی صورت و بدن پروجیمی مدل GM-6068، ریش تراشی کارا با قیمتی مناسب است که همراه با ۴ عدد شانه با شمار‌ه‌های ۳، ۶، ۹ و ۱۲ و ۶۰ دقیقه شارژدهی گزینه‌ای محبوب در بین محصولات سایت دیجی‌کالا است. لازم است بدانید که این کالا دارای روغن دان برای روان کردن و بهتر کردن عملکرد تیغه‌ها است و با خرید آن نیاز است تا به صورت دوره‌ای عمل روغن‌کاری را انجام دهید. پروجیمی مدل GM-6068، وزنی در حدود ۲۰۰ گرم دارد و تکنولوژی اصلاح آن از نوع مستقیم است. همچنین تیغه‌های آن از جنس استیل ضدزنگ است و سری‌های قابل شست‌وشو دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
  • جعبه‌گشایی و بررسی ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017
  • جعبه‌گشایی ماشین اصلاح موی صورت یوفری مدل U99

بازگشت به فهرست

سخن آخر

همانطور که به تجربه متوجه شده‌اید، چه تصمیم داشته باشید که ریش بلندی داشته باشید، و چه ته ریش یا شیو کامل را بپسندید، استفاده از ماشین ریش تراش، ابزاری ضروری و با سرعت و دقت بالا است. بنابراین شاید وقت آن باشد، که دست به انتخابی آگاهانه بنزنید و با توجه به آنچه از این راهنمای خرید آموختید، دستگاهی متناسب با بودجه‌ی خود و در عین حال کاربردی و باکیفیت را خریداری کنید.

منبع: Consumer Reports

نوشته  راهنمای خرید ریش تراش؛ مزایا، ویژگی‌ها و پرفروش‌ترین‌ها اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala