گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی سامسونگ است که با دوربین زیر نمایشگر راهی بازار شده ولی رزولوشن این دوربین فقط ۴ مگاپیکسل است و در اصل برای استفاده برای تماس‌های ویدیویی طراحی و ساخته شده است. به همین خاطر کاربرانی که خواستار ثبت عکس‌های سلفی باکیفیت با این گوشی هستند، باید از دوربین ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته در نمایشگر بیرونی استفاده کنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، گلکسی S22 و S22 پلاس همراه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری (که احتمالا از فاصله کانونی متغیر بهره می‌برد) و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسند. حتی اگر دوربین سلفی این گوشی‌ها همان ۱۰ مگاپیکسلی موجود در نسل قبلی باشد، احتمالا این تغییرات با واکنش مثبت کاربران روبرو خواهد شد.

دوربین زیر نمایشگر S22

گلکسی S22 اولترا هم در زمینه‌ی دوربین شباهت زیادی به نسل قبلی خود خواهد داشت ولی دوربین‌های زوم آن بهتر شده‌اند. ظاهرا هر دو دوربین قابلیت زوم متغیر را ارائه می‌دهند و همچنین باید به سنسور بزرگ‌تر ۱۲ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. دوربین‌های اصلی و اولترا واید هم اگرچه نسبتا بهتر شده‌اند، اما تفاوت گسترده‌ای با نسل قبلی ندارند. همین موضوع برای دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی هم صدق می‌کند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، دوربین ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ از نظر کیفیت حرفی برای گفتن ندارد و به همین خاطر سامسونگ هم تصمیم گرفته برای مهم‌ترین پرچم‌داران خود در سال ۲۰۲۲ این فناوری را کنار بگذارد و شاید در سال ۲۰۲۳ با بهبود کیفیت این نوع دوربین‌ها، شاهد استفاده از آن برای سری گلکسی S23 باشیم.

  • از سامسونگ گلکسی S22 چه انتظاراتی داریم؟

منبع: GSM Arena

نوشته سری گلکسی S22 بدون دوربین زیر نمایشگر راهی بازار می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala