گلکسی M52 5G قرار است به عنوان جدیدترین عضو از سری گلکسی M راهی بازار شود. این محصول با توجه به مشخصاتی که دارد یک میان‌رده به حساب می‌آید اما از لحاظ پردازشی فوق‌العاده گوشی قدرتمندی است. در واقع اگر بخواهیم آن را با یکی از گوشی‌های میان‌رده از سری A مقایسه کنیم باید بگوییم گلکسی A52s اصلی‌ترین رقیب آن خواهد بود.

در رابطه با این گوشی همانطور که گفته شد خبرهای زیادی منتشر شده است اما در هیچ یک از آن‌ها به طور رسمی از تاریخ رونمایی یا عرضه‌ی آن مطلع نشده بودیم تا اینکه امروز آمازون هندوستان صفحه‌ای را به گلکسی M52 5G اختصاص داد و از ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به عنوان تاریخ رونمایی رسمی از این محصول یاد کرد. بدین ترتیب از بابت تاریخ رونمایی از این گوشی باخبر شدیم. البته پیش از این هم در برخی از خبرها شاهد اشاره به تاریخ دقیق رونمایی از این محصول بودیم اما نمی‌دانستیم که زمان داده شده درست است یا خیر. ولی حالا که این خبر از سوی آمازون هندوستان تایید شده است، بنابراین دلیلی نداریم که به آن شک کنیم.

  • سامسونگ گلکسی M52 5G یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

گلکسی M52 5G اما با توجه به آنچه که از آن می‌دانیم قرار است به نمایشگری بسیار سریع و روان مجهز شود که منظور همان ۱۲۰ هرتزی است. در تیزر این گوشی به عبارت «نمایشگری دو برابر سریع‌تر» اشاره شده است که این یعنی دو برابر آنچه که در نسل گذشته یعنی گلکسی M51 شاهد بودیم. از آن جایی هم که این گوشی با نمایشگر ۶۰ هرتزی راهی بازار شد، بنابراین M52 5G باید ۱۲۰ هرتزی باشد.

اما در یکی از این تیزرها آمده است که گوشی جدید ۵۵ درصد از لحاظ پردازشی سرعت بیشتری به نسبت نسل گذشته خواهد داشت. آنچه که می‌دانیم این است که سامسونگ می‌خواهد گلکسی M52 5G را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز کند. پردازنده‌ای که برای تبدیل شدن به تراشه‌ای در حد و اندازه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ فقط یک هسته‌ی قدرتمند Cortex-X1 را کم داشت. بنابراین از لحاظ پردازشی با محصول فوق‌العاده قدرتمندی طرف هستیم.

همچنین گفته می‌شود گلکسی M52 5G از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد که شاید در مقایسه با گوشی‌های سری M و آنچه که در این بخش از گلکسی M52 5G انتظار داشتیم کمتر باشد اما با این حال می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. برای مقایسه باید بگوییم گلکسی M51 از باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که فاصله‌ی زیادی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

سامسونگ گلکسی M52 5G
سامسونگ گلکسی M52 5G
سامسونگ گلکسی M52 5G

همانطور که گفته شد، گلکسی M52 5G قرار است تا ۴ روز دیگر رسما رونمایی شود. بنابراین هرچه که باید در رابطه با آن بدانیم، نظیر قیمت و تاریخ عرضه و بازار عرضه، در این تاریخ فاش خواهد شد.

  • سامسونگ گلکسی M22 با نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

منبع: GSMArena

نوشته سامسونگ گلکسی M52 5G روز ۲۸ شهریور رونمایی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala