اپل در سال ۲۰۲۱ تغییرات کوچکی در طراحی اپل واچ سری ۷ ایجاد کرد و این ساعت‌ها در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری در بازار عرضه خواهند شد. مدل‌های قبلی اپل واچ در سایزهای ۳۸ میلی‌متری، ۴۰ میلی‌متری، ۴۲ میلی متری و ۴۴ میلی‌متری در دسترس کاربران قرار داشت که افزایش سایز آن‌ها با باریک شدن حاشیه‌ها و بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر همراه بود.

اپل واچ سری 8

شرکت اپل در ۱۴سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) از سری جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی کرد. تغییراتی که اپل در اپل واچ پدید آورده، بیشتر در راستای یکپارچه کردن آن با زبان طراحی گوشی‌های آیفون و آیپد است. یعنی اندکی تخت‌تر و در عین حال زیباتر هم شده است. این شرکت مدعی است که اپل واچ سری ۷ به سخت‌ترین شیشه محافظ جهان مجهز شده که مقاومت در برابر ضربه و خط‌ و خش را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. اصلی‌ترین تغییر در بخش طراحی اپل واچ سری ۷ را می‌توان در بخش نمایشگر و کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش در نظر گرفت. اپل با کاهش حاشیه‌ها به ۱.۷ میلی این ساعت را ۴۰ درصد باریک‌تر از نسل قبل کرده و همچنین کشیده شدن نمایشگر تا لبه‌ها باعث شده اپل واچ سری ۷ حالا ۲۰ درصد نمایشگر بیشتری داشته باشد.

اپل ادعا می‌کند این نمایشگر بزرگ‌تر به شما امکان می‌دهد تا متن‌هایی با ۵۰ درصد نوشته بیشتر را در یک صفحه مطالعه کنید تا کمتر به اسکرول کردن نیاز داشته باشید. به کمک این صفحه نمایش بزرگ‌تر حالا دکمه‌های رابط کاربری نیز بزرگ‌تر شده‌اند تا آسان‌تر بتوان آن‌ها را انتخاب کرد. شما بالاخره در اپل واچ سری ۷ می‌توانید برای پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها از کیبورد کامل بهره ببرید و مانند گوشی با این ساعت تایپ کنید.جالب است بدانید که اپل ادعا می‌کند نور صفحه نمایش در حالت AOD را تا ۷۰ درصد افزایش داده تا اپل واچ سری ۷ بیش از هر زمان دیگری شبیه به ساعت های کلاسیک به نظر برسد. به علاوه اپل بر تعداد واچ فیس‌های موجود نیز افزوده است تا ساعت شما حالت تکراری به خود نگیرد و بتوانید دائما ظاهر آن را تغییر دهید.

  • اولین تصاویر واقعی اپل واچ سری ۷ منتشر شد

از لحاظ باتری هم اپل واچ سری ۷ بهبود چشمگیری داشته است. سرعت شارژ آن هم به لطف فناوری جدید اپل، ۳۳ درصد به نسبت نسل گذشته سرعت بیشتری دارد. طبق ادعای شرکت اپل، این فناوری می‌تواند ۸۰ درصد از ظرفیت باتری ساعت را در ۴۵ دقیقه شارژ کند.  با گذر از مشخصات سخت‌افزاری، اپل واچ سری ۷ قدرت نرم‌افزاری‌اش را از سیستم‌عامل کاملا بهینه‌شده‌ی watchOS 8 می‌گیرد و قابلیت‌های جدیدی را برای دوچرخه‌سواران به ارمغان می‌آورد.

این اولین باری است که ما در مورد احتمال عرضه اپل واچ‌های سری ۸ در بیش از دو اندازه می‌شنویم و مشخص نیست که اپل قصد افزایش در کدام قسمت از اپل واچ را دارد. اگرچه ما هنوز منتظر راهیابی اپل واچ سری ۷ به بازار هستیم، اما شایعاتی زیادی در مورد محصولات سال ۲۰۲۲ در فضای مجازی دست به دست می‌شود. اپل واچ سری ۸ می‌تواند با قابی مقاوم‌تر در دسترس ورزشکاران، کوهنوردان و سایر افرادی باشد از این ساعت هوشمند در شرایط سخت‌تری استفاده می‌کنند. علاوه‌ بر این‌، اضافه شدن سنسور دما و سنسور کنترل قند خون در بیماران دیابتی نیز در اپل واچ‌های سری ۸ دور از انتظار نخواهد بود.

  • کابل مدل‌های قدیمی اپل واچ از شارژ سریع سری ۷ پشتیبانی نمی‌کند

منبع: MacRumors

نوشته اپل واچ سری ۸ احتمالا در ۳ سایز معرفی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala