پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را شاید بتوان مورد انتظارترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ دانست چرا که گوگل قصد دارد آن‌ها را با ظاهری کاملا جدید، قابلیت‌های مختلف و البته با پشتیبانی نرم‌افزاری بلند مدت راهی بازار کند تا بدین ترتیب بتواند با شرکت‌های موفق فعال در این زمینه یعنی سامسونگ و اپل به رقابت بپردازد. بنابراین خیلی از نگاه‌ها به رویداد ۱۹ اکتبر این شرکت دوخته شده است و منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

تا به این لحظه در رابطه با گوشی‌های مورد انتظار گوگل خبرهای زیادی منتشر شده است و می‌توانیم بگوییم تقریبا از تمام جزئیات پیرامون آن‌ها باخبریم. البته جز یک سری موارد که معمولا تا قبل از رونمایی رسمی از یک محصول، قادر به کسب اطلاعات در رابطه با آن‌ها نیستیم. مثلا از جمله این موارد می‌توان به قیمت پیکسل ۶ و برادر بزرگ‌ترش اشاره کرد که هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه قیمتی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد. اما از طرفی حتی ویدیوی مونتاژ و راهنمای تعمیر آن هم منتشر شده است که واقعا چنین انتظاری نداشتیم. بنابراین اینکه شنیدیم ویدیوی تبلیغاتی این دو گوشی اکنون منتشر شده است، خیلی هم تعجب نکردیم.

  • قیمت گوگل پیکسل ۶ شاید بالاتر از حد انتظار باشد

البته در این ویدیوهای تبلیغاتی اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی‌های جدید گوگل شاهد نیستیم. چرا که قبل از آن هرآنچه که باید بدانیم پیرامون این گوشی‌های جذاب منتشر شده است و چیز جدیدی برای دانستن وجود دارد. تنها چیزی که اکنون شاهد هستیم، نگاهی دیگر به طراحی زیبای این گوشی‌هاست، خصوصا مدل پرو که ظاهرا از نمایشگری منحنی بهره می‌برد در حالی که در مدل استاندارد، نمایشگر بکار رفته تخت است.

مورد دیگری که در این ویدیو تبلیغاتی شاهد هستیم، تمرکز گوگل روی هوش مصنوعی و تاثیر آن روی عملکرد گوشی‌های جدید شرکت آمریکایی است. قابلیت‌هایی نظیر Magic Eraser و Live Translate. همچنین در این ویدیو می‌بینیم که روی امنیت پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو هم تا حدودی مانور داده شده است چرا که گفته می‌شود اندروید ۱۲ از این حیث یکی از بهترین سیستم‌عامل‌های تاریخ گوگل است. از جمله اقدامات گوگل در راستای بهبود کیفیت امنیتی گوشی‌ها می‌توان به Security Hub و آفلاین بودن بسیاری از خدمات هوش مصنوعی گوگل اشاره کرد. یعنی برای بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، نیازی به اتصال به اینترنت نیست.

همانطور که گفته شد، گوگل در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) از گوشی‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. حال اینکه در این رویداد چه چیز دیگری رونمایی خواهد شد مشخص نیست و باید منتظر بمانیم ببینیم چه پیش می‌آید.

  • از مراسم رونمایی گوگل پیکسل ۶ چه انتظاراتی داریم؟

منبع: GSMArena

نوشته ویدیوی تبلیغاتی گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو قبل از رونمایی رسمی منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala