با این حال انتظار می‌رود که این شرکت به جای تولید این نسخه‌ی سفارشی از هر سه مدل، تنها یک نسخه را آن هم به انتخاب کاربر مد نظر قرار می‌دهد. باید خاطر نشان کرد که اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست. طبق شایعات اخیر منتشر شده از Naver، نسخه‌ی Bespoke ادیشن گلکسی S22 در رنگ‌های مشابه نسخه‌ی Bespoke گلکسی زد فلیپ ۳ در دسترس خواهد بود که این رنگ‌ها این شامل پنج رنگ برای پنل پشتی و دو رنگ برای فریم گوشی خواهد بود. گلکسی زد فلیپ ۳ در مجموع ۴۹ ترکیب رنگ را ارائه کرده، زیرا پنل‌های پشتی را این گوشی‌ها را می‌توان با هم ترکیب کرد. اما گلکسی S22 یک گوشی هوشمند غیر تاشو است و دو پنل پشتی ندارد. با در نظر گرفتن این موضوع، نسخه‌ی سفارشی گلکسی S22 می‌تواند در ۱۰ ترکیب رنگ یا بیشتر روانه‌ی بازار شود.

  • سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 سامسونگ احتمالا با هم معرفی می‌شوند

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ نسخه‌ی سفارشی Bespoke ادیشن گلکسی S22 را عرضه خواهد کرد یا خیر. گفته می‌شود که غول فناوری کره‌ای بر روی این موضوع کار می‌کند، اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده است. همانطور که می‌دانید ساخت چنین نسخه‌های سفارشی گران‌تر است و به همین دلیل نیز در تعداد زیادی تولید نمی‌شوند. اما باز هم، نسخه‌ی Bespoke ادیشن گلکسی S22 می‌تواند گزینه‌های رنگی کمتری نسبت به زد فلیپ ۳ سامسونگ در اختیار کاربران قرار دهد.

معمولاً نسخه‌های سفارشی گوشی‌های هوشمند در تعداد محدودی به بازار عرضه می‌شوند و این امر را در گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ هم دیدیم. بنابراین اگر سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی سفارشی گلکسی S22 را در ماه آینده عرضه کند، ممکن است این کار را فقط در بازار‌های محدودی انجام دهد. اکنون که به تاریخ رونمایی از سری جدید پرچم‌دار گلکسی S22 سامسونگ نزدیک می‌شویم، روز به روز بر تعداد شایعات و خبرهای منتشر شده در این رابطه اضافه می‌شود.

طبق این شایعات، قدرتمندترین مدل این سری یعنی مدل اولترا  با حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی در دسترس خواهد بود. گزارش‌های قبلی درباره‌ی مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند حاکی از آن بود که حداکثر حافظه‌ی داخلی قابل عرضه برای این گوشی ۵۱۲ گیگابایت است. اما اکنون به نظر می‌رسد که قدرتمندترین گوشی هوشمند سری S22 سامسونگ با حافظه‌ی داخلی یک ترابایت عرضه خواهد شد.

در خبری دیگر آمده که هر سه نسخه‌ی این گوشی‌ها یعنی گلکسی S22، S22 پلاس و مدل اولترای آن ممکن است از گوریلا گلس پلاس برای محافظت از نمایشگر بهره ببرند. در حال حاضر شرکت کورنینگ (Corning)، گوریلا گلکس ویکتوس را عرضه کرده که استحکام و دوام بیشتری را برای گلکسی S21 اولترا به ارمغان آورده است.

طبق ادعای بسیاری از تحلیلگران، این گوشی هوشمند قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین سیستم دوربین در بین گوشی‌های اندرویدی را به همراه دارد که قطعا می‌تواند تحسین کاربران را برانگیزد. با اینکه بر اساس مشخصات منتشر شده از خبرگزاری‌ها، تفاوتی بین دوربین این گوشی و نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی S21 اولترا وجود ندارد، اما طبق ادعای کارشناسان، لنز‌های دوربین این گوشی فراتر از انتظار ظاهر خواهند شد.

سیستم دوربین چهارگانه‌ی این پرچم‌دار از یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی که نسخه‌ی بهبودیافته حسگر HM3 است، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (زوم ۱۰ و ۳ برابری) جدید سونی تشکیل می‌شود. این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۸ اینچی Super AMOLED Infinity O با وضوح ۱۴۴۰P، حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار نازک، جایگاه اختصاصی قلم S-Pen و درگاه USB-C در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در جدیدترین شایعات، غول کره‌ای قرار است در تاریخ ۲۰ بهمن ماه از سری جدید S22 رونمایی کند.

  • سری گلکسی S22 ش‍‍‍‍‍‍اید دیرتر عرضه شود اما ارزش صبر کردن را خواهد داشت

منبع: Sammobile

نوشته سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی Bespoke ادیشن گلکسی S22 را عرضه کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala