وان‌پلاس یک شرکت چینی فعال در حوزه‌ی فناوری است که توانسته با تولید گوشی‌های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. حال به نظر می‌رسد این شرکت چینی اکنون که تقریبا یک فصل کامل از سال ۲۰۲۲ را سپری کردیم، تا فصل پاییز از ۶ گوشی جدید رونمایی کند که یکی از آن‌ها وان‌پلاس Ace ریسینگ ادیشن خواهد بود. همانطور که در پوستر معرفی این گوشی دیده می‌شود، این گوشی هوشمند جدید با دو گزینه‌ی رنگی آبی و مشکی ۲۷ اردیبهشت ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وان‌پلاس هنوز تاریخ عرضه‌ی جهانی این گوشی را اعلام نکرده، اما انتظار داریم گوشی مذکور با نام دیگری روانه‌ی سایر بازارهای گوشی‌ هوشمند شود.

  • وان‌پلاس نورد ۲T با تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۳۰۰ و شارژر ۸۰ واتی رونمایی شد

با دقت روی طراحی وان‌پلاس Ace ریسینگ ادیشن درمی‌یابیم که این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را برخلاف سایر گوشی‌های امروزی حفظ کرده که این می‌تواند خبر خوبی برای کاربران این برند باشد. در قسمت سمت چپ و بالای پنل این گوشی ما شاهد حفره‌ی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی هستیم. دکمه‌ی پاور که حسگر اثر انگشت روی آن ادغام شده در سمت راست گوشی دیده می‌شود، این در حالی است که دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ این گوشی تعبیه شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که وان‌پلاس Ace ریسینگ ادیشن از یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن Full HD+ بهره می‌برد. هیچ اطلاعاتی در مورد نرخ رفرش ریت این گوشی در دسترس نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی از حداقل رفرش ریت ۹۰ هرتزی یا ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره کردیم، گوشی هوشمند اقتصادی جدید وان‌پلاس از پردازنده‌ی Dimensity 8100 مکس به عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد که این پردازنده در وان‌پلاس Ace نیز مورد استفاده قرار گرفته است. باید خاطر نشان کنیم که تراشه‌ی تازه‌نفس مدیاتک یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای است که با فرآیند ساخت ۵ نانومتری تولید شده است.

در کنار این پردازنده، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده است. ظاهراً وان‌پلاس از یک سیستم دوربین سه‌گانه برای این گوشی هوشمند بهره برده که دوربین اصلی آن یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است. علاوه بر آن، یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان ۲ مگاپیکسلی نیز درون ماژول دوربین مربعی شکل این گوشی دیده می‌شود. گفته می‌شود که روی پنل جلویی نسخه‌ی ریسینگ ادیشن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

در مورد باتری این گوشی هوشمند اطلاعات جدیدی منتشر شده که طبق آن یک باتری با ظرفیت ۴۸۹۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی Ace ریسینگ ادیشن به انجام وظیفه می‌پردازد و با شارژر ۶۵ وات نیز انرژی مجدد خود را بدست می‌آورد. در مورد قیمت این گوشی هوشمند اطلاعاتی در دسترس نیست اما از آن جایی که این گوشی به عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه روانه بازار می‌شود، احتمالاً باید با قیمتی کمتر از قیمت ۳۸۷ دلاری وان‌پلاس Ace به کاربران معرفی شود.

  • نخستین گوشی تاشوی وان‌پلاس در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

منبع: ۹۱mobiles

نوشته گوشی وان‌پلاس Ace ریسینگ ادیشن ۲۷ اردیبهشت معرفی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala