نام‌های کمی در دنیای خودرو وجود دارند که مانند بوگاتی رؤیاهای داستانی را به واقعیت تبدیل کنند. این خودروساز که در سال ۱۹۰۹ در مولشایم فرانسه (که البته در آن زمان در آلمان محسوب می‌شد) تأسیس شد، بیشتر به دلیل تولید خودروهای خیابانی و مسابقه‌ای با کارایی و قیمت بالا شناخته شده است.

و در حالی که خرید یک «بوگاتی شیرون» (Bugatti Chiron) مدرن بیش از ۴ میلیون دلار هزینه خواهد داشت، این کمپانی اکنون یک روش حمل‌ونقل بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر را ارائه می‌کند.

اسکوتر بوگاتی

اسکوتر برقی بوگاتی یک محصول مشارکتی است که با همکاری «بای‌تک» (Bytech) تولید شده تا حمل‌ونقل شخصی بسیار مطلوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این اسکوتر که در رنگ‌های نمادین بوگاتی شامل آبی، مشکی و نقره‌ای ارائه می‌شود، لوگوی بوگاتی را با نور LED روی زمین نمایش می‌دهد تا به همه یادآوری کند که اسکوتر شما جذاب‌تر از اسکوتر آن‌هاست.

در حالی که این پروژه در ابتدای سال ۲۰۲۲ اعلام شده بود، اکنون این اسکوتر اکنون در آمریکا، هم در وب سایت بوگاتی و هم از طریق خرده‌فروشی «کاستکو» (Costco) دردسترس است.

اسکوتر بوگاتی
اسکوتر بوگاتی

این اسکوتر با قیمت ۹۲۰ دلار حدود ۱۶ کیلوگرم وزن دارد و دارای یک بسته‌ی باتری ۳۶۰ وات ساعتی است که به گفته‌ی بوگاتی امکان پیمودن مسافت ۳۵ کیلومتری را فراهم می‌کند.

هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی این اسکوتر خارج از آمریکا ارائه نشده است اما امکان خرید مستقیم آن از وب‌سایت بوگاتی اسکوتر وجود دارد و باید هزینه‌ی حمل آن را هم پرداخت کنید.

اسکوتر بوگاتی

اگر چیزی می‌خواهید که همچنان برند خوبی داشته باشد و البته کمی ارزان‌تر و به‌علاوه کمی هم دردسترس‌تر باشد، می‌توانید دوکاتی را به‌جای بوگاتی انتخاب کنید و یک اسکوتر برقی ۷۲۰ دلاری Ducati PRO-I را بخرید.

سواری با این وسیله‌ی نقلیه هم بسیار جذاب است و در حالی که این برند ایتالیایی موتورسیکلت ممکن است همان ویژگی‌های برند سوپراسپرت فرانسوی را نداشته باشد اما امکانات گوناگونی ازجمله کالاهای جانبی متنوعی همراه اسکوتر آن عرضه می‌شود.

عکس‌ها: اسکوتر برقی بوگاتی
Credit: Bugatti

منبع: Drive

نوشته اسکوتر برقی بوگاتی سطح تازه‌ای از حمل‌ونقل شخصی را ارائه می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala