تبلت اولترا تب ال‌‌جی به عنوان جانشین سری G پد این شرکت روانه‌ی بازار تبلت‌های هوشمند می‌شود. بدنه‌ی این تبلت نازک است و ضخامتی ۷.۱ میلی‌متری دارد. ال‌جی برای تبلت جدیدش از یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده کرده است. روی پنل پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در حفره‌ی نمایشگر شاهد به‌کارگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هستیم که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

  • ۹ قابلیت نوآورانه ولی عجیب گوشی‌های LG که هیچوقت محبوب نشدند

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ این تبلت، ۴ هسته با فرکانس کاری ۲/۴ گیگاهرتز و ۴ هسته با فرکانس ۱/۹ گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی برای این تبلت هوشمند در نظر گرفته شده است. همچنین ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای استفاده‌ی کاربران در این تبلت تعبیه شده که آن‌ها می‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD فضای ذخیره‌سازی این تبلت را افزایش دهند.

  • الجی از لپ‌تاپ‌های Gram 16 و Gram 17 با پردازنده‌‌های نسل ۱۲ اینتل رونمایی کرد

تبلت ال‌جی

دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی اولترا تب قابلیت فوکوس خودکار را دارد، در حالی که دوربین سلفی آن یک سنسور فوکوس ثابت است. در هنگام پخش صدا، هر یک از بلندگوهای چهارگانه ۱ واتی این تبلت با هم ترکیب می‌شوند تا خروجی صدای مناسبی را ارائه دهند. این تبلت همچنین دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا است که می‌تواند برای کاربران خبر بسیار خوبی باشد. اولترا تب ال‌جی گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالات متحده آمریکا نیز دارد که این محصول را از نظر دوام و مقاومت تضمین می‌کند. همچنین یک شارژر ۲۵ واتی برای شارژ شدن این تبلت در نظر گرفته شده است.

در کنار این تبلت، ال‌جی یک کاور و قلم استایلوس را در جعبه‌ی این محصول قرار داده است. این تبلت همچنین از اتصال وای فای و بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. ظاهراً فعلا ال‌جی این تبلت را در اختیار کاربران کره‌ای قرار خواهد داد که قیمت آن نیز حدود ۳۲۷ دلار است. اما انتظار داریم که این تبلت در اختیار کاربران سایر بازارها نیز قرار بگیرد. اولترا تب ال‌جی تنها در رنگ خاکستری به فروش خواهد رسید.

  • باتری گوشی‌های گلکسی A و M را احتمالا ازین پس LG می‌سازد

منبع: Gizmochina

نوشته تبلت اولترا تب ال‌‌جی با اسنپدراگون ۶۸۰ رونمایی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala