همانطور که از نام این گوشی پیداست، A24 از سخت‌افزار ضعیف‌تری نسبت به A34 بهره می‌برد و بنابراین طبیعتا قیمت پایین‌تری خواهد داشت. بر اساس اعلام یکی از افشاگران، این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی مبتنی بر نمایشگر Super AMOLED بهره می‌برد و رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند. با وجود اینکه اعلام شد حداکثر روشنایی نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد، ولی با توجه به پایین‌رده بودن این گوشی، احتمالا این حداکثر روشنایی مربوط به بخشی از پنل است نه تمام آن. در هر صورت برای یک گوشی ارزان‌قیمت این مقدار روشنایی یک ویژگی بسیار جذاب محسوب می‌شود.

قلب تپنده‌ی گوشی گلکسی A24 چیپست Helio G99 مدیاتک است که در کنار آن ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش انجام وظیفه می‌کنند. در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که در کمال تعجب از سیستم لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند. در کنار آن اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم قرار دارد. به منظور ثبت عکس‌های سلفی هم باید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کنید.

گلکسی A24

ضخامت گوشی گلکسی A24 به ۸.۳ میلی‌متر می‌رسد و وزن آن ۱۸۵ گرم است. خوشبختانه در بدنه شاهد قرارگیری جک هدفون هستیم و حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری تعبیه شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و کاربران برای خرید گوشی گلکسی A24 می‌توانند از بین ۴ رنگ دست به انتخاب بزنند. هنوز مشخص نیست این گوشی چه زمانی با چه قیمتی راهی بازار می‌شود ولی احتمالا طی چند هفته‌ی آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

منبع: GSMArena

نوشته مشخصات و رندرهای گوشی گلکسی A24 لو رفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala