این لوگو بیش از پیش با خدماتی که سیب‌اپ ارایه می‌دهد همگام شده ‌و فرم آن به گونه‌ای است که می‌توان متصور شد که فضای خالی داخل لوگو با آیکون اپلیکیشن‌های iOS دیگر کامل می‌شود؛ این تمثیل می‌تواند مفهوم در برگیرنده بودن کامل اپلیکیشن‌ها در یک استور را بهتر منتقل کند.

لازم به ذکر است همزمان با لوگوی سیب‌اپ، لوگوتایپ آن نیز تغییر کرده‌ است و از فرم طراحی جدید پیروی می‌کند. سیب‌­اپ، اپ استور ایرانی اپلیکیشن­‌های iOS است که از سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز به بیش از ۶ میلیون کاربر ایرانی خدمات داده است.

نوشته سیب‌اپ از لوگوی جدید خود رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala