نرم افزار EssentialPIM Pro ابزاری فوق العاده کاربردی برای مدیریت اطلاعات شخصی می باشد؛ از طریق این نرم افزار شما قادرید تمام قرار های ملاقات، مخاطبان و بسیاری دیگر را با سهولت تمام به صورت لیست یا متن در اختیار داشته باشید. نسخه حرفه ای این نرم افزار که امروز با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم به طور قابل توجهی متمایز از نسخه ی رایگان این نرم افزار می باشد؛ در نسخه ی حرفه ای با ایجاد دیتابسی (بانک اطلاعات) کامل در هنگام اجرای اولیه ی نرم افزار، تمام مقدمات برای کار با نرم افزار مهیا خواهد شد. لازم به ذکر است در نسخه ی حرفه ای کاربر قادر است بانک اطلاعاتی با دسترسی بیش از یک کاربر را ایجاد کند که بسیار می تواند کاربردی واقع شود. از قابلیت های موجود در این نرم افزار می توان به امکان برنامه ریزی روزانه اشاره کرد که شما را در برنامه ریزی کارهایتان یاری خواهد کرد و در این بین شما قادرید برای هر کار مشخص شده فایلی را پیوست کنید، متنی بنویسید و ... که در یاد آوری امور بسیار می تواند موثر باشد. همچنین شما قادرید در نرم افزار EssentialPIM وقایع مهم را به نرم افزار به صورت دسته ای اضافه کنید تا نرم افزار در آن مواقع به شما یادآوری کند.
ویژگی دیگری که در این نرم افزار مدیریت برنامه ریزی روزانه جلب توجه می کند لیست مخاطبان می باشد که کاربر را قادر میسازد تا مخاطبی را به لیست خود اضافه و هر مشخصه ای همچون نام، نام خانوادگی، ایمیل، موبایل و ... را به آن اضافه کند که شما را از سر زدن به گوشی برای پیدا کردن اطلاعات شخصی خاص بی نیاز می کند. همچین شما می توانید هر اطلاعاتی که باب میل شما باشد را پرینت کرده یا به صورت کامل آن را برای شخصی ایمیل کنید. ویژگی بارز و بسیار مهم این نرم افزار که محبوبیت آن را دو چندان می کند، قابلیت ارتباط با نرم افزار ها و ابزار های خارجی می باشد که از این بین می توان به Windows Mobile، Palm devices، Outlook، Google اشاره کرد. EssentialPIM همچنین برای کاربران خود قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات را نیز فراهم ساخته و از این لحاظ دیگر کاربران نباید نگران از دست رفتن اطلاعات خود باشند. هم اینک شما عزیزان می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت کرده و از برنامه ریزی و مرتب سازی کار ها و اطلاعات شخصی خود لذت ببرید.

امکانات نرم افزار مدیریت اطلاعات شخصی و کارهای روزانه :

  • مدیریت اطلاعات شخصی با امکانات فوق العاده
  • امکان ایجاد لیست مخاطبان
  • امکان ایجاد برنامه ریزی کار ها
  • امکان ایجاد وقایع بر حسب تاریخ روی تقویم داخلی نرم افزار
  • امکان افزودن لینک به یک فایل یا ضمیمه کردن یک فایل به یک آبجکت (وظیفه، وقایع و ...)
  • امکان ایجاد بانک اطلاعتی برای دسترسی همزمان چند کاربر
  • امکان چاپ و ایمیل کردن هر اطلاعاتی در نرم افزار
  • امکان پشتیبان گیری از تمام اطلاعات ذخیره شده
  • امکان برقراری ارتباط با نرم افزار ها و ابزار های خارجی همچون Windows Mobile، Palm devices، Outlook، Google