سایت دانلود رایگان امروز در نظر دارد کامل ترین نسخه بسته امنیتی شرکت TrustPort را برای دانلود شما عزیزان قرار دهد. یک بسته امنیتی حرفه ای که شامل تمام ابزارهای محافظت از سیستم از جمله آنتی ویروس قدرتمند، فایروال هوشمند، برنامه ضد جاسوسی، محافظ فلش مموری می شود. TrustPort که در سه نسخه مختلف از وب سایت دانلود رایگان برای عموم به اشراک گذاشته ایم سیستم شما را در برابر تمامی برنامه های مخرب، تهدیدات آنلاین و بدافزارها محافظت خواهد کرد.بسته های امنیتی TrustPort ، امنیت سیستم شما را در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها، ایمیل های مزاحم، سایت های آلوده و هر آنچه که برای اطلاعات شما تهدید به حساب می آید تامین می کند. همچنین این نرم افزار  توسط کد گذاری و یا خرد کردن دائمی فایل های محرمانه ای که مدتی زیادی از آنها استفاده نشده است، نگهداری از داده های حساس را قابل اعتماد می کند.

Antivirus and Antispyware - آنتی ویروس و ضد جاسوسی

این برنامه با استفاده از اسکن متداول و آنالیزهای ابتکاری خود تمام بد افزارهایی که ممکن است از راه اینترنت و یا دیگر رسانه ها به کامپیوتر شخصی شما صدمه بزند را غیرفعال می کند. بعلاوه به کارگیری از 2 موتور قدرتمند با کیفیت نیز شناسایی کامل کدهای مخرب را تضمین می نماید.

Personal firewall – فایروال شخصی

یک دیوارآتش برای شناسایی اتصالات مشکوک و سالم در بین کامپیوتر شخصی شما و اینترنت به کار برده می شود. دیوار آتش استفاده شده در نرم افزار TrustPort Total Protection نیز به صورت اتوماتیک به تمامی برنامه های معمول اجازه اتصال به اینترنت را می دهد اما در هنگام مواجه با یک اتصال خطرناک و مشکوک از شما درباره ادامه کار آن اتصال و یا غیرفعال سازی آن سوال خواهد پرسید.

Access management – مدیریت دسترسی ها

این نرم افزار امنیتی امکان محافظت از داده های شما در سطوح جدید را فراهم می سازد که این قابلیت شما را قادر می سازد تا دسترسی به دستگاه های مختلف همانند فلش مموری یا هارد دیسک های اکسترنال را برای کاربران مختلف محدود سازید.

Data encryption and shredding – کد گذاری و حذف همیشگی داده ها

در این آنتی ویروس 2 متد رمز گذاری استفاده می شود. برای پشتیبان گیری امن از داده های لازم می توانید آنها را در آرشیو های کد گذاری شده ذخیره نمایید و هم چنین می توانید از ابزار حذف همیشگی و غیر قابل بازگشت داده های مهمی که دیگر به آنها نیاز ندارید استفاده کنید.

Portable antivirus – آنتی ویروس قابل حمل

به کمک برنامه TrustPort Total Protection شما می توانید یک نسخه قابل حمل از این آنتی ویروس قدرتمند را جهت استفاده بروی فلش مموری خود تولید نمایید. این آنتی ویروس فلش مموری باعث می شود تا با خیال راحت از فلش مموری خود بروی سیستم های دیگر استفاده کنید.

System recovery disk – دیسک بازیابی سیستم

به کمک قابلیت ایجاد یک دیسک بازیابی سیستم با بهره گیری از ماژول آنتی ویروس TrustPort Total Protection قادر خواهید بود تا در مواقع صدمه دیدن رایانه شخصی خود توسط ویروس ها، سیستم خود را به حالت اولیه و سالم برگردانید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار تامین کامل امنیت سیستم

  • محافظت کامل سیستم در برابر حملات آنلاین و ویروس های مخرب
  • قابلیت محافظت از سیستم فایل و جلوگیری از اجرای کدهای مخرب
  • قابلیت شناسایی انواع ویروس ها، مخرب ها، بد افزار های، کرم ها و تروجان ها
  • قابلیت چک کردن صفحات وب و شناسایی ویروس ها و کدهای مخرب مخفی
  • قابلیت چک کردن پست الکترونیکی و شناسایی اسپم ها و ایمیل های تبلیغاتی
  • استفاده از یک فایروال قدرتمند با قابلیت سفارشی سازی تنظیمات آن
  • قابلیت ایجاد نسخه قابل حمل آنتی ویروس جهت محافظت فلش مموری
  • قابلیت بروز رسانی پایگاه داده و هسته اصلی نرم افزار بطور اتوماتیک
  • قابلیت محافظت از سیستم در برابر ایجاد تغییرات نا خواسته نرم افزار های دیگر
  • قابلیت کد گذاری فایل های مهم و یا پاک کردن دائمی اطلاعات سری
  • پشتیبانی از یک رابط کاربری قدرتمند و آسان
  • قابلیت کار در پس زمینه ویندوز و مصرف کم حافظه و CPU
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز